تاکید بر گسترش زیرساخت های شهری و پاسخگویی به نیازهای شهروندان / دستگاه‌های خدمات رسان برای جابجایی تاسیسات و پیشرفت پروژه های عمرانی همکاری بیشتری داشته باشند
تاکید بر گسترش زیرساخت های شهری و پاسخگویی به نیازهای شهروندان / دستگاه‌های خدمات رسان برای جابجایی تاسیسات و پیشرفت پروژه های عمرانی همکاری بیشتری داشته باشند

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز در بازدید از پروژه قائم- رحمت- احمدی که به همت سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری شیراز در دست احداث است بر گسترش زیرساخت های شهری و پاسخگویی به نیازهای شهروندان تاکید کرد. به گزارش پگاه خبر، بازدید از پروژه قائم- رحمت- احمدی با حضور رئیس […]

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز در بازدید از پروژه قائم- رحمت- احمدی که به همت سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری شیراز در دست احداث است بر گسترش زیرساخت های شهری و پاسخگویی به نیازهای شهروندان تاکید کرد.

به گزارش پگاه خبر، بازدید از پروژه قائم- رحمت- احمدی با حضور رئیس و اعضای کمیسیون حمل و نقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر، معاون فنی و عمرانی، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز و جمعی از مسئولان شهری انجام شد.

در این بازدید، رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز بر گسترش زیرساخت های شهری و پاسخگویی به نیازهای شهروندان تاکید کرد.

رضا محمدیان با تشریح جزییاتی از این پروژه گفت: تقاطع قائم- رحمت- احمدی، محور احمدی جنوبی را به سمت کمربندی شیراز متصل کرده و نقش ارزنده در دسترسی به حرم مطهر شاهچراغ «ع» و تسهیل عبور و مرور شهروندان و مبانی ایمن سازی دارد.

وی از این پروژه به عنوان یکی از طرح های فاخر شورا و شهرداری شیراز یاد کرد و افزود: امیدواریم با تلاش های سازمان عمران شهرداری شیراز این پروژه تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره برداری برسد.

در ادامه این بازدید، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز از تلاش برای بهره برداری این پروژه بر اساس برنامه زمان بندی خبر داد.

علی حسین عباسی با اشاره به جزییاتی از این پروژه افزود: این پروژه دارای ۲ عرشه مجزا به طول هر کدام ۲۲۷ متر و عرض ۱۱.۵ متر می‌باشد.

وی با اشاره به گنجاندن مسیر عبور عابر پیاده و مسیر دوچرخه سواری در این تقاطع گفت: سیستم سازه ای عرشه پل از نوع دال مجوف درجا ریز در طرفین بلور رحمت و عرشه با تیرهای پیش ساخته بتنی پیش تنیده روی بلوار رحمت است و ۷۲ شمع و ۴۸ ستون در آن اجرا می شود.

او پروژه قائم- رحمت- احمدی را بر مدار سازندگی ارزیابی کرد و افزود: بیش از ۱۰۰۰ متر مکعب بتن ریزی و بیش از ۳۲۶ هزار کیلوگرم آرماتوربندی انجام شده است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز در بخش پایانی سخنانش خواستار همکاری بیشتر دستگاه‌های خدمات رسان برای جابجایی تاسیسات و پیشرفت پروژه شد.

انتهای پیام/