دستگیری قاتل فراری در فراشبند
دستگیری قاتل فراری در فراشبند

در پی اقدام به قتل فردی ۳۲ ساله در شهرستان فراشبند و متواری شدن وی، دادستان عمومی و انقلاب مر‌کز استان فارس از دستگیری قاتل پس از گذشت ۴۸ ساعت خبر داد.

به گزارش پگاه خبر، سید مصطفی بحرینی با اعلام این خبر گفت : قاتل متواری در حین فرار‌‌ اقدام به درگیری با مأموران انتظامی…..

در پی اقدام به قتل فردی ۳۲ ساله در شهرستان فراشبند و متواری شدن وی، دادستان عمومی و انقلاب مر‌کز استان فارس از دستگیری قاتل پس از گذشت ۴۸ ساعت خبر داد.

به گزارش پگاه خبر، سید مصطفی بحرینی با اعلام این خبر گفت : قاتل متواری در حین فرار‌‌ اقدام به درگیری با مأموران انتظامی کرده بود که در‌ این درگیری ۴ نفر از عوامل انتظامی مجروح شدند.

این‌ مقام قضایی استان با تأکید بر اینکه از لحظه وقوع حادثه ، دادستان شهرستان فراشبند در صحنه حضور میدانی داشت گفت : با تشکیل پرونده قضایی‌موضوع دستگیری این متهم در دستور کار قرار گرفت .

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با اشاره به اینکه پس از شناسایی محل اختفای متهم متواری در شهرستان فراشبند با صدور دستور ورود به مخفیگاه توسط مقام قضایی متهم به قتل دستگیر شد گفت: متهم هم اکنون جهت طی مراحل تحقیقات اولیه در اختیار ضابطین قرار دارد.

بحرینی از تأکید رئیس کل دادگستری استان فارس جهت رسیدگی سریع و خارج از نوبت به پرونده خبر داد و تصریح کرد: دستگاه قضایی حامی اقتدار نیروهای فراجا در راستای حفظ امنیت جامعه است و روند رسیدگی به این پرونده در دبیرخانه مدیریت پرونده های مهم در دستور‌کار نظارتی دادگستری استان قرار گرفته است .

گفتنی است در پی از اقدام به تیر اندازی فردی در روز چهارشنبه با انگیزه های شخصی در مقابل اداره آب شهرستان فراشبند ۲ نفر از مراجعه کنندگان به این اداره کشته شدند.

پس از این اقدام ، قاتل متواری در درگیری با ماموران، ۴ نفر از عوامل فراجا را نیز مجروح و به کوه های اطراف فراشبند متواری می شود که با اقدامات فنی ضابطین صبح امروز بازداشت شد.

حال ۴ مأمور مجروح‌ فراجا مساعد است و جهت ادامه درمان به شیراز منتقل شده اند.

انتهای پیام/