دیدار استاندار فارس با نمایندگان انجمن جانبازان ضایعه نخاعی استان
دیدار استاندار فارس با نمایندگان انجمن جانبازان ضایعه نخاعی استان

استاندار فارس در دیدار با نمایندگان انجمن جانبازان ضایعه نخاعی استان پای درد و دل جانبازان قطع نخاعی فارس؛ این سرمایه های بی نظیر کشور نشست و در جریان مسائل مطرح شده از سوی ایشان قرار گرفت و نسبت به حل موضوعات….

استاندار فارس در دیدار با نمایندگان انجمن جانبازان ضایعه نخاعی استان پای درد و دل جانبازان قطع نخاعی فارس؛ این سرمایه های بی نظیر کشور نشست و در جریان مسائل مطرح شده از سوی ایشان قرار گرفت و نسبت به حل موضوعات عنوان شده دستورات لازم را صادر کرد.

به گزارش پگاه خبر،  دکتر محمد هادی ایمانیه در دیدار با نمایندگان انجمن جانبازان ضایعه نخاعی استان، پای درد و دل این سرمایه های بی نظیر کشور نشست و در جریان مسائل مطرح شده از سوی ایشان قرار گرفت و نسبت به حل موضوعات عنوان شده دستورات لازم را صادر کرد.
استاندار فارس در دیدار ضمن تکریم جانبازان و ایثارگران نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: جنگِ تحمیلی، برای همه‌ی ما، روایتگرِ روزهای غرورآفرین شهامت و شجاعت و افتخارآفرینیِ فرزندانِ خمینی کبیر در خلقِ حماسه‌ی های دفاع مقدس است؛ با پایان جنگ، جبهه‌ای از تحمل و پایداری در مقابل جانبازان و ایثارگران صبور گشوده شده که جوانی و عمر و رفاه خود را در طَبَق اخلاص نهاده و تمام توان خویش را، برای تامین امنیت، آرامش و پیشرفت جمهورس اسلامی ایران فدا کردند.

دکتر ایمانیه تصریح کرد: جانبازان و ایثارگران در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و … صاحب نظر و ایده هستند که می بایست از این ظرفیت عظیم و امین برای توسعه زمینه های گوناگون بهره برد؛ مبارزه با فساد اداری و گزارش آن یکی از زمینه هایی است که توقع داریم با همکاری و همراهی جانبازان و ایثارگران محقق شود.

وی در ادامه تامین معیشت مردم را یکی از اولویت های دولت سیزدهم عنوان کرد و افزود: به سهم خود در استان، برای تامین معیشت مردم گام بر می داریم و همزمان نیازمند همراهی، همکاری و هم افزایی همه مردم، دستگاه ها و نهادها هستیم؛ در این زمینه راه اندازی ۱۰۰۰ فروشگاه عرضه محصولات مستقیم غذایی را در حال پیگیری و اجرا هستیم تا با حذف واسطه های غیرضروری، محصولات غذایی با قیمت کمتری به دست مصرف کنندگان برسد.

انتهای پیام/