انتصاب و حوادث در نیروی انتظامی فارس
انتصاب و حوادث در نیروی انتظامی فارس

با حضور سردار “رهام بخش حبیبی” فرمانده انتظامی استان و جمعی از مسئولان شهرستان اقلید، مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی این شهرستان برگزار شد.
به گزارش پگاه خبر، در این مراسم طی حکمی که قرائت شد؛ سرهنگ “لطف الله محمدی” به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان اقلید….

با حضور سردار “رهام بخش حبیبی” فرمانده انتظامی استان و جمعی از مسئولان شهرستان اقلید، مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی این شهرستان برگزار شد.
به گزارش پگاه خبر، در این مراسم طی حکمی که قرائت شد؛ سرهنگ “لطف الله محمدی” به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان اقلید معرفی و منصوب و با اهدا لوح تقدیر، از تلاش های سرهنگ “مراد صارمی” تجلیل و قدردانی به عمل آمد
شایان ذکر است؛ سرهنگ محمدی پیش از این به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان “کوه چنار” مشغول به خدمت بود.

دیدار سردار”حبیبی” با خانواده شهید “جعفری” در اقلید
فرمانده انتظامی استان با خانواده معظم شهید والامقام، جانباز سرافراز و بازنشسته گرانقدر فراجا در شهرستان اقلید دیدار کرد.
روز گذشته سردار “رهام بخش حبیبی” و هیئت همراه در سفر به شهرستان اقلید، در دیدارهایی جداگانه با خانواده شهید والامقام سرباز وظیفه “محمد جعفری”، جانباز سرافراز “امرالله کوهستانی” و “محمد تقی اسلامی” بازنشسته گرانقدر فراجا دیدار و با اهدا لوح تقدیر، از زحمات و تلاش‌های آنان تجلیل و قدردانی به عمل آورد.

ناکامی راننده پژو در انتقال ۲۳۶ کیلو تریاک در “بختگان”
فرمانده انتظامی استان از توقیف سواری پژو و کشف ۲۳۶ کیلوگرم تریاک در عملیات ضربتی ماموران انتظامی شهرستان “بختگان” خبر داد.
سردار “رهام‌بخش حبیبی” ، اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، صبح امروز ماموران انتظامی شهرستان بختگان حین کنترل خودروهای عبوری در محور روستایی “چاه‌گز” به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست را صادر که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.
وی بیان داشت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه راننده خودرو را رها و متواری شد.
فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه در بازرسی از آن خودرو ۲۳۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، گفت: تلاش برای شناسایی و دستگیری قاچاقچی متواری با جدیت ادامه دارد.
سردار “حبیبی” تصریح کرد: یکی از آسیب‌های اجتماعی که باعث ضربه به کانون خانواده‌ها می‌شود، اعتیاد به موادمخدر و خرید و فروش آن است که پلیس فارس با قاچاقچیان و سوداگران مرگ برابر قانون به شدت برخورد می‌کند.

کشف ۶ میلیارد کود شیمیایی قاچاق در”مرودشت”
فرمانده انتظامی “مرودشت” از کشف یک هزار و ۲۳ کیسه کود شیمیایی قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ “فرشید زینلی” ، بیان کرد: ماموران پاسگاه انتظامی تخت‌جمشید حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به ۲ دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودروها یک هزار و ۲۳ کیسه کود شیمیایی قاچاق و فاقد مجوز حمل کشف شد، بیان کرد: کارشناسان ارزش کودهای شیمیایی کشف شده را ۶ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.
فرمانده انتظامی “مرودشت” با اشاره به اینکه رانندگان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: پلیس با تمام توان و با به کارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم قاچاق مبارزه خواهد کرد و شهروندان نیز می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در زمینه قاچاق کالا و اقلام ممنوعه با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/