استراتژی ها توسط نخبگان بر مبنای مطالبات مردمی تدوین می شوند
استراتژی ها توسط نخبگان بر مبنای مطالبات مردمی تدوین می شوند

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس گفت: دولت سیزدهم با شعار و گفتمان دولت مردمی و با هدف تحول در عرصه خدمت تشکیل شد…..

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس گفت: دولت سیزدهم با شعار و گفتمان دولت مردمی و با هدف تحول در عرصه خدمت تشکیل شد.

به گزارش پگاه خبر، علی اکبر میدانشاهی خط مشی دولت را پرهیز از حاشیه، تمرکز بر کار و تلاش عنوان کرد و افزود: با هدف اجرایی سازی شعار سال و افزایش درآمدهای دولتی به دنبال رشد سرانه امیدواری و رضایت عمومی هستیم.
او با اشاره به دستاوردهای قوه مجریه در استان فارس گفت: استراتژی شرکت گاز استان فارس در دولت سیزدهم تغییرات بنیادینی را تجربه کرد و بر اساس پاسخگویی به مطالبات مردمی با تکیه بر نخبگان حرکت جهادی خود را آغاز نمود.
وی با بیان اینکه چشم انداز این مجموعه که رسیدن به «متعالی ترین شرکت گاز استانی در افق ۱۴۰۳» است، اظهار داشت: برای دستیابی به این چشم انداز استراتژی ها و اهداف کلان شرکت به منظور تحقق رشد درآمد و ارتقای بهره وری تعیین و حرکت درجهت دستیابی به آن آغاز گردید.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس بیان داشت: توجه به نقاط قوت استان همچون موقعیت خاص جغرافیایی با برخورداری از جاذبه های گردشگری و مجاورت با قطب انرژی خاورمیانه و عبور ۶ خط انتقال گاز سراسری از استان موجب گشت تا نقشه راه شرکت گاز استان فارس با نگاهی بر پایه تغییر رویکرد استان از کشاورزی به صنعتی تنظیم شود.
میدانشاهی از برنامه شکار صنعت به عنوان رویکردی محوری در برنامه ها یاد کرد و افزود: در ابتدای تصدی مسئولیت در این شرکت اقدام به تعریف اهداف کلان از جمله گسترش بهره مندی از گاز طبیعی و افزایش سهم آن در سبد انرژی استان نمودیم و در راستای نیل به این هدف ارزشمند استراتژی گازرسانی به شهرها و روستاهای استان و صنایع را با رویکرد شکار صنایع پیش گرفتیم.
وی افزود: در این راستا تلاش کارکنان بر تکمیل طرحهای توسعه ای نیمه تمام متمرکز گردید و طی این مدت از مجموع ۷ شهر فاقد شبکه گاز طبیعی در استان، ۴ شهر گازرسانی شده و پروژه های گازرسانی به سه شهر باقیمانده تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می رسند.
او با بیان اینکه توسعه گازرسانی در روستاهای استان پیامدهای مثبت اقتصادی و اجتماعی زیادی در پی دارد، تصریح کرد: و پیرو اقدامات و تلاش صورت گرفته در بخش گاز‌‌رسانی به روستاها، از مجموع ۲۵۰۸ روستای مشمول استان، تاکنون ۲۴۳۹ روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده‌اند که معادل ۹۸ درصد خانوارهای روستاهای مشمول است.
این مقام مسئول در ادامه بیان داشت: با برنامه ریزی های انجام شده هم اکنون۶۹ روستای باقیمانده در دست عملیات گازرسانی است وپیش بینی می شود تا پایان سال جاری تمام روستاهای مشمول استان فارس از نعمت گاز بهره مند گردند.
میدانشاهی با اشاره به اهمیت تامین انرژی پاک به ویژه در روستاها و‌ مناطق محروم و نقش آن در رونق اقتصادی و حفظ محیط زیست گفت: با رایزنی و پیگیری های صورت گرفته، عملیات گازرسانی به ۱۶۷روستا با سرانه بالاتر از میزان مصوب شرکت ملی گاز در برنامه این شرکت قرار دارد.

انتهای پیام/