جدیت مدیریت شهری در ساماندهی سرویس‌ مدارس/ عده‌ای لیست نرخ غیرواقعی سرویس‌ها را منتشر کرده‌اند
جدیت مدیریت شهری در ساماندهی سرویس‌ مدارس/ عده‌ای لیست نرخ غیرواقعی سرویس‌ها را منتشر کرده‌اند

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز از ساماندهی زودهنگام سرویس مدارس در سال تحصیلی جاری خبرداد و گفت: با عنایت به جدیت مدیریت شهری در ساماندهی سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید، اقدامات….

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز از ساماندهی زودهنگام سرویس مدارس در سال تحصیلی جاری خبرداد و گفت: با عنایت به جدیت مدیریت شهری در ساماندهی سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید، اقدامات لازم جهت کارشناسی و تصویب نرخ سه ماه زودتر از سنوات گذشته انجام شده است.

به گزارش پگاه خبر، پیمان باباخانی اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع سرویس مدارس و مشکلات ناشی از بیماری کرونا و تعطیلی مدارس در سنوات گذشته و با عنایت به جدیت مدیریت شهری در ساماندهی سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید، اقدامات لازم جهت کارشناسی و تصویب نرخ سه ماه زودتر از سنوات گذشته انجام شده است.

او با تقدیر از هماهنگی و تعامل صورت گرفته توسط استانداری فارس، فرمانداری شیراز، مدیریت شهری شیراز و اداره کل آموزش‌وپرورش فارس گفت:بررسی‌ها و کارشناسی‌های لازم در خصوص نرخ سرویس مدارس از اسفندماه سال گذشته در دستور کار سازمان قرارگرفته و با پیگیری‌های انجام‌شده و همکاری صمیمانه شورای شهر نرخ پیشنهادی در تیرماه مصوب و مورد تائید فرمانداری قرار گرفت.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز تصریح کرد:متأسفانه در هفته اخیر شاهد انتشار جدول غیرواقعی نرخ سرویس مدارس بودیم و عده‌ای با تغییرات و افزایش غیرواقعی نرخ سرویس مدارس باعث ایجاد مسأله و سردرگمی شده‌اند.

باباخانی با رد نرخ‌های غیرواقعی منتشرشده گفت: تمامی مساعی لازم برای تدقیق بیشتر هزینه‌ها صورت گرفته و تلاش شد تا نرخ سرویس مدارس به واقعیت هزینه‌ها نزدیک‌تر شده و رضایت بیشتر رانندگان سرویس و همچنین اولیای دانش‌آموزان را جلب کنیم.

او با دعوت از رانندگان جهت حضور بیشتر در سرویس مدارس از اولیا و رانندگان خواست تا جدول نرخ مصوب را از طریق سایت شهرداری شیراز، سایت سازمان حمل‌ونقل مسافر یا مدارس و شرکت‌های حمل‌ونقل مجری سرویس مدارس پیگیری کنند.

انتهای پیام/