تعامل برای ساماندهی و انتقال صنوف دروازه کازرون به بازار بزرگ پروتئین شیراز
تعامل برای ساماندهی و انتقال صنوف دروازه کازرون به بازار بزرگ پروتئین شیراز

معاون دادستان عمومی و انقلاب شیراز در جلسه ساماندهی و انتقال بازار دروازه کازرون گفت: برنامه ما این است تا پایان سال بازار دروازه کازرون به بازار بزرگ پروتئین شیراز واقع در خیابان کارگر منتقل شود.

به گزارش پگاه خبر، معاون دادستان عمومی و انقلاب شیراز در جلسه ساماندهی و انتقال بازار دروازه کازرون گفت: برنامه ما این است….

معاون دادستان عمومی و انقلاب شیراز در جلسه ساماندهی و انتقال بازار دروازه کازرون گفت: برنامه ما این است تا پایان سال بازار دروازه کازرون به بازار بزرگ پروتئین شیراز واقع در خیابان کارگر منتقل شود.

به گزارش پگاه خبر، معاون دادستان عمومی و انقلاب شیراز در جلسه ساماندهی و انتقال بازار دروازه کازرون گفت: برنامه ما این است تا پایان سال بازار دروازه کازرون به بازار بزرگ پروتئین شیراز واقع در خیابان کارگر منتقل شود.

ابراهیم ابراهیمی با بیان اینکه شهرداری نماینده مردم است و احداث این مجتمع در محل دروازه کازرون به‌مثابه پل ارتباطی خوبی میان شهرداری، کسبه و شهروندان است و اقدامات صورت گرفته به نفع شهر خواهد بود، ابراز امیدواری کرد: با نگاه مثبت شهرداری و همکاری کسبه و اصناف بتوانیم زودتر از موعد مقرر این انتقال را که به نفع شهر و شهروندان است انجام دهیم.

بازار بزرگ پروتئین شیراز پروژه‌ای خاص و منحصربه‌فرد در کشور است

شهردار منطقه بافت تاریخی فرهنگی شیراز با بیان اینکه پروژه مجتمع بازار پروتئین در کشور منحصربه‌فرد است، اظهار کرد: این ظرفیت فرصت مناسبی برای کلان‌شهر شیراز است تا بتواند به الگویی در این زمینه برای کشور تبدیل شود.

علی مصلی‌نژاد اضافه کرد: امیدوارم با انتقال بازار دروازه کازرون به خیابان کارگر بتوانیم بر اساس برنامه طرح شهرسازی محدوده حرم مطهر سید تاج‌الدین غریب را اجرایی کنیم.

جدیت و تعامل تا ساماندهی و انتقال صنوف دروازه کازرون به بازار بزرگ پروتئین شیراز

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز با بیان اینکه بر اساس نظرات کارشناسان و ساعت‌ها کار کارشناسی بسته‌های تشویقی مناسبی برای کسبه بازار دروازه کازرون پیش‌بینی‌شده است، اظهار کرد: همه شرایط انتقال متناسب با طبقات مختلف مجتمع بازار پروتئین در بسته‌های تشویقی دیده و پیش‌بینی‌شده است.

پژمان شفیعی با بیان اینکه ساماندهی صنوف و انتقال از مکان فعلی، به دلیل امکانات مناسب مجتمع بازار پروتئین در خیابان کارگر شامل پارکینگ، شهربازی، هایپرمارکت و از همه مهم‌تر فضای کاملاً بهداشتی و منحصربه‌فرد، اصول مزیت رقابتی در دنیای کسب‌وکار را برای صنوف موردنظر حفظ و ارتقاء می‌بخشد، تصریح کرد: مدیریت شهری با نگاه غیراقتصادی و تنها باهدف منفعت شهر و شهروندان به این انتقال توجه کرده و همه تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند با جدیت کامل و تعامل و دور از هرگونه نگاه قهری این انتقال را به‌صورت اجرایی در دستور کار قرار داده و به سرانجام برساند.

انتقال بازار دروازه کازرون باهدف آرامش شهر و شهروندان انجام می‌شود

مدیرکل املاک و مستغلات شهرداری شیراز با بیان اینکه در انتقال بازار دروازه کازرون به آرامش شهر و شهروندان توجه ویژه‌ای شده است، بیان داشت: شهرداری باهدف ایجاد آرامش شهر و شهروندان، نهایت تعامل و همکاری برای انتقال بازار دروازه کازرون به مجتمع پروتئین را خواهد داشت.

نادر ترکمانی نژاد افزود: بر اساس دستور شهردار شیراز اقدامات لازم در این خصوص در مجموعه شهرداری انجام‌شده است و ما منتظر همکاری و تعامل اصناف و کسبه و سایر دستگاه‌های مرتبط خارج از مجموعه مدیریت شهری برای نهایی شدن انتقال هستیم.

استقبال از انتقال بازار دروازه کازرون به بازار بزرگ پروتئین

رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس با استقبال از انتقال بازار دروازه کازرون به مجتمع پروتئین، گفت: ساماندهی بازار دروازه کازرون اقدام مناسبی است که ما تلاش می‌کنیم با در نظر گرفتن منافع طرفین به اجراشدن آن کمک کنیم.

علیرضا رعنایی بیان کرد: در اولین فرصت جلسات هماهنگی با اصناف مرتبط را برگزار و مقدمات لازم برای این انتقال در موعد مقرر را فراهم می‌سازیم.

انتهای پیام/