مجتمع فرهنگی هنری پاسارگاد آغاز به کار کرد
مجتمع فرهنگی هنری پاسارگاد آغاز به کار کرد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاسارگاد از آیین افتتاحیه مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان با حضور مسئولان استانی و محلی خبر داد. به گزارش پگاه خبر، غلامرضا دادوند در این باره گفت: ساخت و ساز مجتمع فرهنگی هنری پاسارگاد در زمینی به متراژ ۴ هزار متر مربع در سال ۱۳۸۷ و با زیر بنای […]

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاسارگاد از آیین افتتاحیه مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان با حضور مسئولان استانی و محلی خبر داد.


به گزارش پگاه خبر، غلامرضا دادوند در این باره گفت: ساخت و ساز مجتمع فرهنگی هنری پاسارگاد در زمینی به متراژ ۴ هزار متر مربع در سال ۱۳۸۷ و با زیر بنای ۱۶۰۰ متر مربع در دوطبقه شامل فضاهای اداری نگارخانه کلاس های آموزشی و سالن چند منظوره توسط راه و شهرسازی آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه، فاز اول این مجتمع با زیر بنای ۱۰۰۰ متر مربع شامل فضاهای اداری، نگارخانه و کلاس های آموزشی با هزینه ۶ میلیارد تومان در سال جاری تکمیل و آماده بهره برداری می‌باشد، افزود: جهت تکمیل سالن مجتمع بالغ بر ۸ میلیارد تومان اعتبار نیاز هست که همت جمعی همه مسئولان شهرستان و استانی را جهت تامین اعتبار و تکمیل می طلبد.

سید رسول موسوی‌نژادیان، معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در این مراسم با تاکید بر ظرفیت موسسات فرهنگی و هنری برای پرداختن به کارها و تولیدات شایسته اهالی فرهنگ، ادب و هنر، حمایت از برنامه‌های فرهنگی هنری شهرستان ها را در اولویت فعالیت ها اعلام داشت.

آقای قنبری فرماندار شهرستان پاسارگاد نیز از فعالیت های رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاسارگاد و تلاش های غلامرضا دادوند رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاسارگاد صمیمانه قدردانی کرد.

انتهای پیام/