اجرای طرح هادی وبهسازی روستای دهنو قلندری از توابع بخش ارژن شهرستان شیراز
اجرای طرح هادی وبهسازی روستای دهنو قلندری از توابع بخش ارژن شهرستان شیراز

مدیر بنیاد مسکن شهرستان شیراز از اجرای طرح هادی وبهسازی روستای دهنو قلندری از توابع بخش ارژن این شهرستان خبر داد و گفت : این طرح با تامین اعتبار از محل منابع استانی با مبلغ ۹ میلیارد ریال اجرا شده است. به گزارش پگاه خبر،  محسن ابراهیمی با تشریح جزییات این طرح گفت : طرح […]

مدیر بنیاد مسکن شهرستان شیراز از اجرای طرح هادی وبهسازی روستای دهنو قلندری از توابع بخش ارژن این شهرستان خبر داد و گفت : این طرح با تامین اعتبار از محل منابع استانی با مبلغ ۹ میلیارد ریال اجرا شده است.
به گزارش پگاه خبر،  محسن ابراهیمی با تشریح جزییات این طرح گفت : طرح هادی وبهسازی روستای دهنو قلندری شامل هشت هزار متر مربع زیرسازی، ۴۳۰ متر طول جدول گذاری،۶۰ دال بتنی و۲۵ هزار مترمربع آسفالت است که با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شیراز اجرایی شده است.
ابراهیمی با تاثیر گذار بودن طرح طرح هادی وبهسازی روستای دهنو قلندری در رضایت روستاییان و ایجاد انگیزه ماندگاری در روستا افزود: اجرای چنین طرح هایی زمینه کاهش مهاجرت ها را ایجاد می کند.
وی با بیان اینکه در سالی که گذشت شاهد به بار نشستن اقدامات جهادی در زمینه توسعه روستایی و محرومیت زدایی در شهرستان شیراز با همراهی بنیاد مسکن بودیم. فعالیتهای انجام شده درواحد صدور سند املاک روستایی در شهرستان شیراز را تشریح کرد و با اشاره به اینکه صدور سند مالکیت در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر با همکاری ادارات ثبت انجام شده است افزود: صددور سند موجب تثبیت مالکیت و از بین بردن اختلافات ملکی ، ایجاد روحیه امنیت و تغییر نگرش به ملک به عنوان یک پشتوانه مالی ، ایجاد ثبات سکونت در روستا و جلوگیری از پدیده مهاجرت از روستا به شهر و امکان استفاده آسان در اخذ تسهیلات بانکی انجام شده است.
مهندس ابراهیمی از صدور ۵۰ هزار و ۷۲۵ جلد سند مالکیت در سطح شهرستان شیراز با همکاری اداره ثبت خبر داد و اضافه کرد : تهیه نقشه ثبتی ۸۷ روستا و صدور ۴۴۳ جلد سند در سالی که گذشت از جمله کارکردهای بنیاد مسکن در شهرستان شیراز در سال گذشته است.
انتهای پیام/