خدمت رسانی اورژانس فارس به ۸۵۶زائر حسینی در ۱۲روز گذشت
خدمت رسانی اورژانس فارس به ۸۵۶زائر حسینی در ۱۲روز گذشت

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از امدادرسانی امدادگران اورژانس ۱۱۵ فارس به ۸۵۶ زائر حسینی، در مدت ۱۲روز گذشته در مرزهای کشور خبر داد. به گزارش پگاه خبر، دکتر محمدجواد مرادیان گفت: از روز سی ام مرداد تا کنون، چهار گروه عملیاتی اورژانس ۱۱۵ فارس، برای پوشش امدادی […]

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از امدادرسانی امدادگران اورژانس ۱۱۵ فارس به ۸۵۶ زائر حسینی، در مدت ۱۲روز گذشته در مرزهای کشور خبر داد.

به گزارش پگاه خبر، دکتر محمدجواد مرادیان گفت: از روز سی ام مرداد تا کنون، چهار گروه عملیاتی اورژانس ۱۱۵ فارس، برای پوشش امدادی مراسم اربعین حسینی به مرزهای کشور اعزام شدند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه دو گروه از تکنسین های اورژانس ۱۱۵ فارس در مرز شلمچه در استان خوزستان و دو گروه نیز در مرز مهران در استان ایلام مستقر شده اند، افزود: تا کنون و در مدت ۱۲ روز استقرار شبانه روزی، امداد رسانی به ۸۵۶ زائر حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام با تلاش امدادگران اورژانس فارس صورت پذیرفته است.
وی با اشاره به حضور امدادگران این مرکز در ۴۶ ماموریت اعزام به مراکز درمانی که ۱۳ مورد مربوط به حوادث ترافیکی بوده است، ادامه داد: ۸۱۰ مورد از خدمت رسانی به زائران حسینی نیز به صورت درمان در محل انجام شده که ۱۲۲ مورد، مربوط به گرمازدگی بوده است.
به گفته رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در حال حاضر ۲۴ امدادگر اورژانس فارس، به همراه یک کارشناس فناوری اطلاعات و یک کارشناس تجهیزات پزشکی؛ با کمک چهار دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، در کنار دیگر تلاشگران اورژانس کشور در حال خدمت رسانی به زائران حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) در مرزهای کشور هستند و تا پایان مراسم همراه با زائران آن حضرت خواهند بود.

انتهای پیام/