بهره برداری از ۱۷ جایگاه پمپ بنزین و ۲۰۰ دستگاه نفت کش رهاورد دولت سیزدهم برای استان فارس
بهره برداری از ۱۷ جایگاه پمپ بنزین و ۲۰۰ دستگاه نفت کش رهاورد دولت سیزدهم برای استان فارس

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس گفت: از ابتدای خدمت دولت سیزدهم تاکنون ۱۷جایگاه پمپ بنزین به بهره برداری رسیده وتعداد ۲۰۰ دستگاه نفت کش، ۳۲۰ نازل بنزین، نفت وگاز و تعداد ۲۰۰ دستگاه نفت کش به ناوگان سوخت رسانی استان اضافه شده است. اسدالله طاهری در گفت و گو با پگاه خبر، ضمن اشاره […]

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس گفت: از ابتدای خدمت دولت سیزدهم تاکنون ۱۷جایگاه پمپ بنزین به بهره برداری رسیده وتعداد ۲۰۰ دستگاه نفت کش، ۳۲۰ نازل بنزین، نفت وگاز و تعداد ۲۰۰ دستگاه نفت کش به ناوگان سوخت رسانی استان اضافه شده است.
اسدالله طاهری در گفت و گو با پگاه خبر، ضمن اشاره به هفته دولت ابراز داشت: در هفته دولت جایگاه “جای دشت فیروراباد” با ۴۵هزار لیتر مخزن بنزین و اشتغال ۱۰نفر و همچنین “شوراب ارسنجان”با  ۹۰هزار لیتر مخزن گازوییل و بنزین به بهره برداری رسید.
وی اعتبار تمام شده این دو پروژه را بالغ بر ۳۵میلیاردتومان خواند و بیان کرد: ۸پروژه دیگر با حدود ۹۰درصد رشد فیزیکی در دست اقدام است و امیدواریم بتوانیم همزمان با حضور مقام عالی دولت در فارس افتتاح کنیم.
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس با اشاره به کلنگ زنی جایگاه پمپ بنزین در “مشکان نی ریز” در هفته دولت بیان کرد: مجموع جایگاههای پمپ بنزین در استان به ۳۱۴ عدد و۱۳۳ جایگاه CNG رسیده است.
وی تصریح کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی فارس با ۱۶ناحیه و ۳۷شهرستان سوخت‌رسانی استان را تحت پوشش قرار داده و جزو بزرگترین مناطق شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در سطح کشور است.
طاهری به صدور کارت سوخت در فارس اشاره و خاطر نشان کرد: صدور کلیه کارت سوختهای کشور در استان فارس تولید و نظارت ان با فارس است.
وی ادامه داد: در گذشته صدور کارتها مدت ۳ماه زمان بر بود ولی در حال حاضر ۱۵روزه اماده ارسال برای متقاضیان میشود و هیچ گونه مشکلی در زمینه تولید نداریم.
او عمده دلیل کمبود کارت سوخت در جایگاهها را عدم استفاده مردم از کارت سوخت شخصی عنوان کرد و یاداور شد: تعداد کارتها کمی محدود شده ولی چشمگیر نیست و هدف دولت تشویق مردم برای استفاده از کارت سوختهای شخصی است.
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس از توزیع کارت سوخت موتور در بین جایگاهها خبر داد و گفت: بزودی کارت سوخت موتور به جایگاهها تحویل داده می شود تا از سهمیه کارت سوخت خودروها استفاده نشود.
طاهری تاکید کرد: تفت و فراورده های نفتی متعلق به یک وزارتخانه نیست و به همه افراد جامعه تعلق دارد و باید در مصرف انها صرفه جویی کنیم.
انتهای پیام/