تامین مسکن مناسب و پیگیری نهضت ملی مسکن ، نگاهی به عملکرد معاونت مسکن شهری بنیاد مسکن فارس
تامین مسکن مناسب و پیگیری نهضت ملی مسکن ، نگاهی به عملکرد معاونت مسکن شهری بنیاد مسکن فارس

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان فارس با ارائه گزارشی عملکرد این معاونت را همزمان با هفته دولت تشریح کرد و بیان داشت : تامین مسکن مناسب و پیگیری نهضت ملی مسکن در همه شهرهای استان فارس بخشی از عملکردها در این حوزه است. به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس ، محمدرسول پروری […]

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان فارس با ارائه گزارشی عملکرد این معاونت را همزمان با هفته دولت تشریح کرد و بیان داشت : تامین مسکن مناسب و پیگیری نهضت ملی مسکن در همه شهرهای استان فارس بخشی از عملکردها در این حوزه است.
به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس ، محمدرسول پروری با اشاره به عملکرد این معاونت از سال ۱۴۰۰ تا کنون افزود: ۱۱ هزار و ۶۵۴ واحد نهضت ملی مسکن هم اکنون در شهرهای فارس در حال اجرا است ، این واحد های مسکونی در ۱۱۰ شهر مورد تقاضا ساخته می شود.
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان فارس ادامه داد : ۳۶ هزار و ۸۴۸ متقاضی نهشت ملی مسکن تا کنون در سامانه های نهضت ملی مسکن نام نویسی کرده اند که تقاضای آنان در حال بررسی است.
وی اضافه کرد : علاوه بر واحد های نهضت ملی مسکن ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس مبادرت به احداث ۴۹۱ واحد مسکن شهری در شهرهای این استان کرده است ، ۴۲۰ واحد مسکونی هم در سالهای گذشته به اتمام رسیده است.
انتهای پیام/