برنامه ریزی برای به کارگیری پیمانی اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور
برنامه ریزی برای به کارگیری پیمانی اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور

معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی سفر به شیراز، در نشستی با اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز دیدار کرد و از برنامه ریزی و تهیه مقدمات انجام فراخوان برای به کارگیری پیمانی اعضای هیات علمی در دانشگاه های علوم پزشکی کشور خبر داد. به گزارش پگاه خبر، دکتر «ابوالفضل باقری […]


معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی سفر به شیراز، در نشستی با اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز دیدار کرد و از برنامه ریزی و تهیه مقدمات انجام فراخوان برای به کارگیری پیمانی اعضای هیات علمی در دانشگاه های علوم پزشکی کشور خبر داد.

به گزارش پگاه خبر، دکتر «ابوالفضل باقری فرد» افزود: در این فراخوان، به دانشگاه های علوم پزشکی مناطق کمتر برخوردار، نگاه ویژه ای می شود.

او با بیان اینکه اساتید، سرمایه تجدید ناپذیر علوم پزشکی کشور و از ارکان مهم و اصلی رشد و بالندگی علمی هستند، ادامه داد: مسایل رفاهی اساتید به صورت جدی از سوی وزارت بهداشت پیگیری می شود و در حال برنامه ریزی برای ارتقای خدمات حوزه رفاهی اساتید هستیم.

معاون آموزشی وزارت بهداشت اظهار کرد: هیات های ممتحنه و ارزشیابی در سیاستگذاری و ارزیابی برنامه های آموزشی، نقش محوری دارند و معاونت آموزشی از مشورت با اعضای هیات های ممتحنه و ارزشیابی در همه رشته ها و مقاطع، بهره فراوان می برد.

این نشست با حضور دکتر «محسن رازقی» معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جمعی از اعضای هیات علمی این دانشگاه در مجتمع ولایت شیراز برگزار شد.

انتهای پیام/