اولین دوره مربیگری وداوری فانکشنال فیتنس در استان فارس، برگزار گردید
اولین دوره مربیگری وداوری فانکشنال فیتنس در استان فارس، برگزار گردید

سرپرست دبیری هیات آمادگی جسمانی استان فارس گفت: دوره مربیگری و داوری فانکشنال فیتنس برای نخستین بار به مدت ۴ روز از تاریخ ۴ الی ۷ شهریور در شهر شیراز برگزار گردید. به گزارش پگاه خبر، امیر رحیمی بیان کرد: تعداد شرکت‌کنندگان در دوره داوری ۹۵ نفر در دو بخش اقایان و بانوان و در […]

سرپرست دبیری هیات آمادگی جسمانی استان فارس گفت: دوره مربیگری و داوری فانکشنال فیتنس برای نخستین بار به مدت ۴ روز از تاریخ ۴ الی ۷ شهریور در شهر شیراز برگزار گردید.

به گزارش پگاه خبر، امیر رحیمی بیان کرد: تعداد شرکت‌کنندگان در دوره داوری ۹۵ نفر در دو بخش اقایان و بانوان و در دوره مربیگری ۱۷۰ نفر در دو بخش اقایان و بانوان بوده است.
وی با اشاره به استفاده هیات از پتانسیل استان ابراز داشت: برای گسترش این رشته جذاب و پر مخاطب می‌یابد مسابقات و رویداد های زیر مجموعه این رشته برنامه ریزی نمود که به همین منظور هیات از پتانسیل تمامی استان استفاده کرد و شرکت کنندندگان از سراسر استان فارس در دوره های مذکور حضور داشته تا بتواند مطابق با سیاست های فدراسیون آمادگی جسمانی و هیات استان از ظرفیت شرکت کنندگان در شهرهای محل سکونت خود استفاده نماید.

در ادامه مسئول کمیته فانکشنال فیتنس استان فارس مطرح کرد:این دوره در سالن همایش دانشگاه فنی مهندسی زند آغاز شده و در روز‌های دوم و سوم در سالن مجتمع فرهنگی طاووسیه ادامه یافته است و‌در روز چهارم آزمون عملی و تئوری نیز برگزار شد.

عباس منوچهری افزود هدف اصلی از این دوره ارتقاء سطح علمی و آگاهی ورزشکاران، افزایش تعداد مربیان و باکس‌های فانکشنال فیتنس بوده است.

بنابراین گزارش اساتید حاضر در این دوره  ابریشم ارجمند خواه،ستار خوئی،پویا کوهی،علی قمری و فرشاد مقدسی حضور داشتند.

.

انتهای پیام/