طرح افزایش ظرفیت پست برق فرهنگ برازجان با سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید
طرح افزایش ظرفیت پست برق فرهنگ برازجان با سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید

همزمان با هفته دولت طی مراسمی طرح افزایش ظرفیت پست برق برازجان با سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد ریال در استان بوشهر به بهره برداری رسید. به گزارش پگاه خبر، معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه ای فارس در آیین افتتاح این طرح با بیان مشخصات فنی این طرح گفت : در طرح افزایش ظرفیت […]

همزمان با هفته دولت طی مراسمی طرح افزایش ظرفیت پست برق برازجان با سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد ریال در استان بوشهر به بهره برداری رسید.
به گزارش پگاه خبر، معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه ای فارس در آیین افتتاح این طرح با بیان مشخصات فنی این طرح گفت : در طرح افزایش ظرفیت پست برق فرهنگ برازجان ۴ ، ظرفیت این پست با افزایش ۱۰ مگاولت آمپر از ۷۰ به ۸۰ مگاولت آمپر رسید ، اجرای این طرح تاثیر بسزایی در ترمیم افت ولتاژها و افزایش اطمینان و تثبیت برق پایدار شهرستان دشتستان و مناطق پیرامون خواهد داشت.
دکتر مهدی توکلی با بیان اینکه عملیات اجرایی این طرح از سال گذشته آغاز شده و اکنون به مرحله بهره برداری رسید ادامه داد : از جمله ویژگی های طرح های هفته دولت امسال رکورد زمانی در اجرای پروژه ها است که تقریبا همه طرح ها در افق زودتر از برنامه زمانبندی اجرا شده است.
دکتر توکلی با بیان اینکه در هفته دولت امسال شاهد افتتاح هفت طرح در استان بوشهر و جنوب کشور با سرمایه گذاری ۳ هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال بودیم افزود: ظرفیت پستها مستقیماً با رشد بار افزایش می یابد وجود محدودیتهای متعدد در شبکه باعث می شود رشد بار دستخوش تغییراتی شود و یا از میزان آن کاسته شود که در نتیجه در یک بازه زمانی افزایش ظرفیت پستها الزامی و اجتناب ناپذیر است .
احمد بنافی فرماندار شهرستان دشتستان هم در این مراسم با تقدیر از خدمات شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر بر لزوم ایجاد ظرفیت ههای پایدار برای تامین برق مطمئن در این شهرستان تاکید کرد و آن را یک مطالبه جدی از سوی مشترکان و شهروندان دانست.
فرماندار دشتستان با بیان اینکه برازجان مرکز شهرستان دشتستان در اولویت توسعه نواحی صنعتی و طرح توسعه شهرک‌های این استان قرار دارد اضافه کرد : بدون تردید توسعه صنعتی این شهرستان نیازمند تامین زیر ساخت های برق و انرژی است که تاکنون نیز گام های مثبت در این زمینه برداشته شده است.

انتهای پیام/