مدیر کل کانون فارس از مراکز فراشبند، فیروزآباد و قیر و کارزین بازدید کرد
مدیر کل کانون فارس از مراکز فراشبند، فیروزآباد و قیر و کارزین بازدید کرد

مدیر کل کانون فارس در ادامه سفرهای خود با هدف بازدید از مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس به فراشبند، قیروکارزین و فیروزآباد سفر کرد. به گزارش پگاه خبر، ، علی خواجه‌نژادیان در فراشبند با شرکت در فعالیت قصه‌گویی و کاردستی و بررسی روش فعالیت و مهارت‌آموزی مربی مسئول مرکز، به […]

مدیر کل کانون فارس در ادامه سفرهای خود با هدف بازدید از مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس به فراشبند، قیروکارزین و فیروزآباد سفر کرد.
به گزارش پگاه خبر، ، علی خواجه‌نژادیان در فراشبند با شرکت در فعالیت قصه‌گویی و کاردستی و بررسی روش فعالیت و مهارت‌آموزی مربی مسئول مرکز، به بررسی مشکلات مرکز در حوزه نیروی انسانی و انگیزش کارکنان، تبیین طرح کانون مدرسه، معرفی تازه‌های کتاب و معرفی مشاهیر، بررسی وضعیت امانت کتاب و شیوه‌های معرفی کتاب از سوی مربیان و بررسی مشکلات سامانه جدید پرداخت.
خواجه‌نژادیان در ادامه سفر با حضور در مرکز فرهنگی هنری قیر و‌کارزین مشکلات فنی عمرانی مرکز را بررسی و ضمن قدردانی از عملکرد مربیان پاره‌وقت مرکز، به تهیه فهرست نیاز تجهیزاتی با هدف ارائه به استانداری فارس پرداخت. بررسی آخرین وضعیت نیروی انسانی مرکز، تبدیل وضعیت مربیان و تبیین طرح تازه‌های کتاب از دیگر مواردی بود که در این دیدار مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.
مرکز فرهنگی هنری کانون در فیروزآباد مقصد بعدی مدیر کل کانون فارس بود. هم‌اندیشی با مربی‌مسوول مرکز پیرامون فرصت‌های رشد و ارتقاء مربیان و کارکنان کانون، بررسی نیازهای عمرانی و فنی مرکز، وضعیت نیروی انسانی مرکز، طرح کانون مدرسه و شنیدن نظرات مربیان در این دیدار رقم خورد. بازدید از مرکز پستی فیروزآباد و بررسی راه‌کارهای رشد آن از دیگر بخش‌های سفر خواجه‌نژادیان به شهرستان فیروزآباد بود.

انتهای پیام/