تکمیل طرح های نهضت ملی مسکن نیاز به مشارکت جمعی و تعامل و هم افزایی دارد
تکمیل طرح های نهضت ملی مسکن نیاز به مشارکت جمعی و تعامل و هم افزایی دارد

فرماندار شهرستان اقلید به همراه اعضای شورای مسکن ، شهردار اقلید ، مدیران راه و شهرسازی و ادارات خدمات رسان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر اقلید بازدید کرد. به گزارش پگاه خبر ، شهرام منصوری در این بازدید با بیان اینکه تکمیل طرح های نهضت ملی مسکن نیاز به مشارکت جمعی و تعامل و […]


فرماندار شهرستان اقلید به همراه اعضای شورای مسکن ، شهردار اقلید ، مدیران راه و شهرسازی و ادارات خدمات رسان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر اقلید بازدید کرد.
به گزارش پگاه خبر ، شهرام منصوری در این بازدید با بیان اینکه تکمیل طرح های نهضت ملی مسکن نیاز به مشارکت جمعی و تعامل و هم افزایی دارد خواستار مساعدت و همراهی دستگاههای خدمات رسان با بنیاد مسکن برای تامین زیر ساخت های طرح های نهصت ملی مسکن شد.
فرماندار اقلید به منظور بررسی مسائل و مشکلات و موانع موجود. در این بازدید ضمن صحبت با متقاضیان موضوع احداث شبکه آب و برق و راه دسترس مناسب را بررسی کرد .
منصوری با بیان اینکه تامین مسکن شهری برای طیف گسترده ای از متقاضیان موضوعی نیست که از عهده یک دستگاه به تنهایی بر آید افزود: هر کدام از دستگاههای خدمات رسان در این موضوع تکالیفی دارند که باید به آن عمل نمایند.
مدیر بنیاد مسکن شهرستان اقلید هم در حاشیه این بازدید با اشاره به استعدادهای موجود برای اجرای طرح ها ی نهضت ملی مسکن در این شهرستان گفت برنامه ریزی ها به گونه ای است که از همه این ظرفیت ها بهره گیری شود.
اسلامی با اشاره به اینکه شهرهای حسن آباد ، اقلید ، دژکرد و سده ظرفیت بهره گیری از خدمات نهضت ملی مسکن را دارند گف : تا کنون بیش از ۱۰ هزار نفر متقاضی نهضت ملی مسکن در این شهرستان نام نویسی کرده اند و ثبت نام ها پس از پالایش و بررسی در اولویت اجرای طرح قرار می گیرد.
مدیر بنیاد مسکن شهرستان اقلید در ادامه گفت: بنیاد مسکن در سالی که گذشت در شهرستان اقلید مبادرت به پرداخت ۵۶۳ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۵ میلیارد تومان کرده است این اعتبارات در حوزه بازسازی مسکن روستایی و شهری هزینه شده است همچنین بنیاد مسکن در این سال با پرداخت ۵۶۳ فقره وام بلاعوض بالغ بر پنج میلیارد تومان به مالکان واحدهای مسکونی کمک کرده است ، ۲۶ هزار کیسه سیمان نیز با هماهنگی بنیاد مسکن تحویل مالکان واحدهای شهری و روستایی برای جبران خسارت های ناشی از حوادث در این شهرستان شده است .
اسلامی ، مدیر بنیاد مسکن شهرستان اقلید از اجرای بهسازی معابر روستایی شامل اجرای تک لبه و جدول دفع آبهای سطحی به میزان ۳۲۰۰ متر در این شهرستان خبر داد و گفت اجرای زیرسازی به متراژ ۳۵ هزار متر مربع و اجرای آسفالت به مقدار ۱۱ هزار متر مربع از جمله کارکردهای بنیاد مسکن در شهرستان اقلید است .
انتهای پیام
مدیر بنیاد مسکن شهرستان اقلید کل اعتبارات بهسازی درسال ۹۹ در این شهرستان را دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعلام کرد که در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته این شهرستان هزینه شده است.

انتهای پیام/