حوادث نیروی انتظامی فارس
حوادث نیروی انتظامی فارس

اختلاف حساب عاملی برای آدم ربایی// گروگان به آغوش گرم خانواده بازگشت فرمانده انتظامی “شیراز” از دستگیری ۲ نفر آدم‌ربا که به دلیل اختلاف حساب اقدام به ربایش خانمی ۳۷ ساله کرده بودند خبر داد. به گزارش پگاه خبر، سرهنگ “فرج شجاعی”، در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در پی اعلام ربایش خانمی جوان […]

اختلاف حساب عاملی برای آدم ربایی// گروگان به آغوش گرم خانواده بازگشت
فرمانده انتظامی “شیراز” از دستگیری ۲ نفر آدم‌ربا که به دلیل اختلاف حساب اقدام به ربایش خانمی ۳۷ ساله کرده بودند خبر داد.
به گزارش پگاه خبر، سرهنگ “فرج شجاعی”، در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در پی اعلام ربایش خانمی جوان توسط راننده و سرنشین یک سواری پراید در یکی از خیابان‌های شیراز، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت .
وی افزود: ماموران انتظامی سریعا تحقیقات خود را آغاز و مطلع شدند که آدم‌ربایان به دلیل اختلاف مالی ۶ میلیارد تومانی اقدام به ربایش همسر فرد بدهکار کرده‌اند.
فرمانده انتظامی “شیراز” ادامه داد: ماموران کلانتری “۳۱ جنت” با اقدامات فنی و پلیسی محل اختفاء افراد گروگانگیر را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.
سرهنگ “شجاعی” تصریح کرد: ماموران کلانتری وارد منزل متهمین شدند و خانم گروگان‌گرفته شده را صحیح و سالم آزاد و ۲ نفر گروگانگیر را نیز دستگیر کردند.
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهمین جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس آگاهی استان شدند و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

کشف کالای قاچاق ۶ میلیاردی در “خرمبید”
فرمانده انتظامی “خرمبید” گفت: در بازرسی یک دستگاه اتوبوس انواع کالای قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در این شهرستان کشف شد.
سرهنگ “علی‌اکبر کریمی” بیان کرد: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید “جنتی‌فر” این شهرستان حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی با بیان اینکه در بازرسی از قسمت بار یک دستگاه ماشین لباسشویی و ۲۸۸ عدد خمیرمایه کشف شد، گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۶ میلیارد ریال برآورد کردند.
فرمانده انتظامی “خرمبید” تصریح کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و یک نفر برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

کشف تریاک از خودرو شوتی در فسا// خسارت به خودرو پلیس توسط راننده خودرو شوتی

فرمانده انتظامی فسا گفت: در بازرسی از خودرو شوتی، یک کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ۸ نفر اتباع بیگانه نیز دستگیر شدند.
سرهنگ “محمدهاشم قسام”، بیان کرد: روز گذشته ماموران انتظامی فسا حین گشت‌زنی و ایست و بازرسی و کنترل خودروهای عبوری، به یک سواری پژو ۴۰۵ شوتی حامل اتباع بیگانه مشکوک و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.
وی افزود: سریعا ماموریت توقیف خودرو متواری به اکیپ گشت پاسگاه انتظامی امامزاده اسماعیل اعلام و آنان اقدام به ایست و بازرسی موقت کردند که راننده قبل از رسیدن به ماموران به دلیل سرعت بالا به محض عبور از سرعت‌گیر (دست‌انداز تعبیه شده در جاده) کنترل خود را از دست داده و پس از واژگونی با خودرو هایلوکس پلیس که کنار جاده در شانه خاکی متوقف بود، برخورد می‌کند.
فرمانده انتظامی فسا با بیان اینکه راننده خودرو بر اثر شدت جراحات وارده بر اثر واژگونی خودرو فوت و یک نفر از اتباع بیگانه نیز مجروح شد، گفت: در این خصوص ۷ نفر اتباع بیگانه فاقد مجوز دستگیر و یک کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در بازرسی از خودرو نیز کشف شد.
سرهنگ “قسام” با بیان اینکه خودرو سازمانی از قسمت‌های مختلف مورد خسارت قرار گرفت، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/