پروژ های نهضت ملی مسکن مورد توجه ویژه دولت و مسئولین است
پروژ های نهضت ملی مسکن مورد توجه ویژه دولت و مسئولین است

مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: پروژه های نهضت ملی مسکن مورد توجه ویژه دولت و مسئولین است و در تمام شهرهای استان فارس در دست اجراست. مدیرکل راه وشهرسازی فارس در بازدید از پروژه های نهضت ملی شهرستانهای کازرون، نورآباد، کوهچنار و رستم که با حضور مسئولین استانی و معاونین و دست اندرکاران این […]

مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: پروژه های نهضت ملی مسکن مورد توجه ویژه دولت و مسئولین است و در تمام شهرهای استان فارس در دست اجراست.

مدیرکل راه وشهرسازی فارس در بازدید از پروژه های نهضت ملی شهرستانهای کازرون، نورآباد، کوهچنار و رستم که با حضور مسئولین استانی و معاونین و دست اندرکاران این طرح در استان فارس صورت پذیرفت، افزود: در بازدیدهای میدانی از پروژه های دوان ۱ و ۲ و پردیس شهرستان کازرون مشکل صدور پروانه های ساختمانی حل و پیگیری های لازم جهت فعال شدن این پروژه ها انجام شد.
وی در ادامه از پروژه دوطبقه نهضت ملی شهر کازرون بازدید و مشکل تسهیلات این پروژه را از طریق بانک مسکن پیگیری کرد.
شایان ذکر است در ادامه از پروژه های شهرستانهای کوهچنار و نورآباد و رستم بازدید شد.
دبیر شورای مسکن استان در بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان رستم با معارضین اراضی طرح نهضت ملی مسکن جهت عدم جلوگیری از روند پروژه مذاکره و بر ادامه عملیات آماده سازی تاکید کرد.
محمودرضا طالبان همچنین در شهرستان نورآباد راهکارهایی را جهت فعال کردن کارگاه نهضت ملی مسکن نوراباد ارائه و مشکل تسهیلات را پیگیری کرد.

انتهای پیام/