نشاط شهروندی ارمغان پروژه های محرومیت زدایی است
نشاط شهروندی ارمغان پروژه های محرومیت زدایی است

شهردار منطقه ۲ کلانشهر شیراز گفت: در پرتو پروژه های محرومیت زدایی در تلاش هستیم تا کیفیت زندگی شهروندان را ارتقا داده و به رسالت خود در مدیریت شهری عمل کنیم. به گزارش پگاه خبر، محمد مقدس‌زاده با اشاره به اهمیت چند بعدی پروژه های محرومیت زدایی گفت: رویکرد عمران و آبادانی به عنوان تنها […]

شهردار منطقه ۲ کلانشهر شیراز گفت: در پرتو پروژه های محرومیت زدایی در تلاش هستیم تا کیفیت زندگی شهروندان را ارتقا داده و به رسالت خود در مدیریت شهری عمل کنیم.

به گزارش پگاه خبر، محمد مقدس‌زاده با اشاره به اهمیت چند بعدی پروژه های محرومیت زدایی گفت: رویکرد عمران و آبادانی به عنوان تنها دستاورد طرح های عمرانی برشمرده نمی شود؛ بلکه بواسطه پیشرفت پروژه ها شاهد رشد امید و تبلور نشاط در جامعه خواهیم بود.

او با تاکید بر این موضوع که پروژه های محرومیت زدایی نقش اساسی در پرورش سرمایه های اجتماعی و اعتمادسازی ایفا می کنند، بیان داشت: بسیاری از محلات برای مدت های طولانی از مسیر خدمت رسانی بازمانده بودند و امروزه در تلاش هستیم تا نبض زندگی و نشاط را بواسطه پروژه های محرومیت زدایی در آنها بارور سازیم.

شهردار منطقه دو شیراز با اشاره به برخی از تلاش هایی که در این حوزه صورت می گیرد، اظهار داشت: اجرای پروژه کانیواگذاری و به طول ۲۰۰ متر و ۱۳۰۰ متر مربع اجرای عملیات آسفالت در خیابان احمدی شمالی و منشعبات با بهره مندی از اعتبارات پروژه های محرومیت زدایی در حال انجام است.

مقدس زاده اعتبار این پروژه را ۳۱۲ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: با اجرای چنین پروژه هایی شاهد بهبود چشم انداز بصری محلات خواهیم بود و این امر در رشد نشاط شهروندی، مدیریت آب های سطحی، رشد سرانه سلامت و بهداشت، رکود آسیب های اجتماعی و مواردی از این دست نقش ارزنده ای ایفا می کند.

انتهای پیام/