نوزدهمین همایش کشوری ادبیات عاشورایی در شیراز   
نوزدهمین همایش کشوری ادبیات عاشورایی در شیراز   

  مدیر روابط عمومی و مشاور اجرایی مدیر کل بهزیستی فارس از برگزاری نوزدهمین همایش کشوری ادبیات عاشورایی ویژه خانواده بزرگ بهزیستی با عنوان جلوه های اخلاق در کربلا خبر داد. به گزارش پگاه خبر، عبدالرحمان سلیم حقیقی اظهار داشت: امسال برای نوزدهمین سال متوالی همایش کشوری ادبیات عاشورایی ویژه خانواده بزرگ بهزیستی، جامعه هدف […]

 


مدیر روابط عمومی و مشاور اجرایی مدیر کل بهزیستی فارس از برگزاری نوزدهمین همایش کشوری ادبیات عاشورایی ویژه خانواده بزرگ بهزیستی با عنوان جلوه های اخلاق در کربلا خبر داد.
به گزارش پگاه خبر، عبدالرحمان سلیم حقیقی اظهار داشت: امسال برای نوزدهمین سال متوالی همایش کشوری ادبیات عاشورایی ویژه خانواده بزرگ بهزیستی، جامعه هدف کارکنان وفرزندان و پرسنل مراکز تحت نظارت با موضوع جلوه های اخلاق در کربلا به همت هیئت فرهنگی مذهبی محبین اهل بیت(ع) اداره کل بهزیستی فارس و با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور و مسئولین استانی در شیراز برگزار می‌شود.

او در ادامه افزود:۲۵۵ اثر از ۲۳ استان کشور به دبیرخانه همایش در شیراز ارسال شده که از این تعداد ۱۸۲ اثر مربوط به رده سنی بزرگسالان و۷۳ اثر مربوط به رده سنی کودک و نوجوان است.

سلیم حقیقی عنوان کرد: دبیرخانه همایش امسال برای دومین بار در خصوص آثار رده سنی کودک و نوجوان اعلام پذیرش کرده که با استقبال این رده سنی روبرو شده است.پس از اطلاع رسانی فراخوان همایش به ادارات کل بهزیستی سراسر کشور آثاردر قالب شعر و دلنوشته به دبیرخانه همایش در بهزیستی فارس ارسال شده و از منتخبین آثار برای خوانش و ارائه اثر در همایش دعوت به عمل آمده است.

سلیم حقیقی خاطرنشان کرد: این همایش در قالب هیئت و با همراهی همکاران بهزیستی فارس برگزار می‌شود و بهره مندی از سخنان عاشورا پژوه و نویسنده معاصر دکتر سنگری را در کارنامه افتخارات خود دارد.

مدیر روابط عمومی بهزیستی فارس گفت: باتوجه به استقبال گسترده از این همایش، علاقه مندان و محبین اهل بیت(ع) با مراجعه به سایت
www.ASHURA-TAVANMANDSAZI.com می‌توانند به صورت بر خط شاهد برگزاری این مراسم معنوی باشند.

انتهای پیام/