کمیسیون‌ها را براساس افراد و اشخاص مشخص تعریف کنیم، پسندیده نیست
کمیسیون‌ها را براساس افراد و اشخاص مشخص تعریف کنیم، پسندیده نیست

رئیس اتاق بازرگانی فارس در جلسه امروز هیات نمایندگان اتاق ایران گفت: در بحث تشکیل کمیسیون های تخصصی در اتاق ایران، اقتضای تشکیل کمیسیون‌ها در یک روند درست و اصولی این است که اهداف و استراتژی های اتاق ایران مشخص شود و بر اساس این کمیسیون‌ها به عنوان بازوی مشورتی با نگاه به اقتصاد کلان […]

رئیس اتاق بازرگانی فارس در جلسه امروز هیات نمایندگان اتاق ایران گفت: در بحث تشکیل کمیسیون های تخصصی در اتاق ایران، اقتضای تشکیل کمیسیون‌ها در یک روند درست و اصولی این است که اهداف و استراتژی های اتاق ایران مشخص شود و بر اساس این کمیسیون‌ها به عنوان بازوی مشورتی با نگاه به اقتصاد کلان و سهم اتاق در اقتصاد کلان تشکیل شود واینکه کمیسیون‌ها را براساس افراد و اشخاص مشخص تعریف کنیم، پسندیده نیست.

به گزارش پگاه خبر، حمیدیان ابراز داشت: پیشنهاد من این است که کمیسیون‌ها در یک دوره ۶ ماهه به همین منوال کار خود را ادامه دهند و سپس توسط افراد ذی صلاح بازتعریفی برای کمیسیون‌ها داشته باشیم تا بخش خصوصی به خروجی تخصصی، مطلوب و تاثیرگذار خود برسد.

وی با بیان اینکه در خصوص مباحث امروز مملکت باید بپذیریم اتاق قسمتی از حاکمیت است وحذف اتاق از حاکمیت، مراجع و مراکز تصمیم‌ گیری شایسته نیست، ابراز داشت: وظیفه همه ما تلاش در جهت ارتقای جایگاه و جلوگیری از ضربه دیدن به اتاق ایران است.

رئیس اتاق بازرگانی فارس گفت: جلسات هیات نمایندگان اتاق ایران سالیان متمادی است که به همین منوال برگزار می شود که در دور جدید فعالیت اتاق ایران نیاز است سبک و سیاق این جلسات متفاوت شده و شاهد تغییرات اساسی در این موضوع باشیم.

حمیدی با بیان اینکه انتظارها از جلسات اتاق ایران بسیار بالا است، اظهار داشت: جلسه ای با حضور جمع حاضر، قیمت تمام‌شده بالایی دارد و معطوف به چیزی که اتاق هزینه می کند نیست. افراد وقت میگذارند و به اتاق می‌ایند تا در جلسه حاضر شوند لذا انتظارها از این جلسات اتاق ایران بالاتر است.

انتهای پیام/