صدور ۳۰هزار گذرنامه زیارتی در فارس
صدور ۳۰هزار گذرنامه زیارتی در فارس

رییس اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی استان فارس گفت: تا کنون در کل استان فارس حدود ۳۰هزار گذرنامه زیارتی صادر شده که بعضی از آنها در چرخه پست هست که بدست متقاضیان برسد. سرهنگ مهدی افشین فر در گفت و گو با خبرنگار پگاه خبر با اشاره به تمدید گذرنامه های دایمی با […]


رییس اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی استان فارس گفت: تا کنون در کل استان فارس حدود ۳۰هزار گذرنامه زیارتی صادر شده که بعضی از آنها در چرخه پست هست که بدست متقاضیان برسد.
سرهنگ مهدی افشین فر در گفت و گو با خبرنگار پگاه خبر با اشاره به تمدید گذرنامه های دایمی با برچسب ابراز داشت: با تفاهم‌ بین طرفین عراقی برچسب هایی اماده شده است که گذرنامه های فاقد اعتبار از تاریخ یک مردادماه ۱۳۹۵ میتوانند با حضور در اداره گذرنامه با استفاده از برچسب گذرنامه خود را تمدید کنند.
وی ادامه داد: این مسئله باعث شده کمی حجم اقدامات صدور گذرنامه ها کمتر شود و عده ای که از قبل گذرنامه داشتند بتوانند راحت تر اقدام کنند.
رییس اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی فارس افزود: گذرنامه های زیارتی از طریق نرم افزار “پلیس من” و هم از طریق مراجعه حضوری در اداره گذرنامه های مرکز استان و شهرستانها قابل اجراست.
سرهنگ افشین فر با بیان اینکه تمام تلاشمان بر این است که مردم در منزل اقدام به ثبت گذرنامه زیارتی کنند، اظهار داشت: کسانی که زیر ۱۸سال دارند چون سیم کارتی بنامشان ثبت نیست باید بصورت حضوری اقدام به گرفتن گذرنامه کنند.
وی با اشاره به اینکه تاکنون در کل استان حدود ۳۰هزار گذرنامه زیارتی صادر شده است، تصریح کرد: با توجه به ازدحام متقاضیان در نرم افزار “پلیس من” برای گرفتن گذرنامه زیارتی مشکلاتی برای برخی بوجود امد که این افراد میتوانند با تماس به پشتیبانی فنی سایت با شماره تلفن های ۰۲۱۸۱۲۴۰۰۹۰ و ۰۲۱۸۱۲۴۰۰۵۰  مشکلات خود را مطرح کنند.
سرهنگ افشین فر گفت: باتوجه به اینکه سالهای قبل کرونا بود و مردم نیازی به تمدید یا دریافت گذرنامه نداشتند سال قبل با ازدحام زیاد و مشکلاتی روبرو شدیم ولی امسال خوشبختانه نسبت به سال گذشته کارها هماهنگ تر پیش می رود.
وی از زائران خواست تا از موکول کردن دریافت یا تمدید گذرنامه به روز‌های آخر منتهی به اربعین حسینی خودداری کنند.
انتهای پیام/

زرین کلاه