اقامتگاه همراهان بیمار در بیمارستان سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمومنین(ع) به بهره برداری رسید
اقامتگاه همراهان بیمار در بیمارستان سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمومنین(ع) به بهره برداری رسید

به همت خیرین موسسه حمایت از بیماران سوختگی امام حسین(ع)، هشت واحد اقامتی ویژه همراهان بیمار در محوطه بیمارستان خیرساز سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمومنین(ع) به بهره برداری رسید. به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین تامین سلامت فارس، رییس بیمارستان سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمومنین(ع) گفت: ساخت این اقامتگاه ها با توجه به موقعیت جغرافیایی […]

به همت خیرین موسسه حمایت از بیماران سوختگی امام حسین(ع)، هشت واحد اقامتی ویژه همراهان بیمار در محوطه بیمارستان خیرساز سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمومنین(ع) به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین تامین سلامت فارس، رییس بیمارستان سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمومنین(ع) گفت: ساخت این اقامتگاه ها با توجه به موقعیت جغرافیایی و فاصله این بیمارستان از سطح شهر، مراجعه بیماران سوختگی از سراسر استان و جنوب کشور جزو نیازهای ضروری این بیمارستان بوده است.

دکتر «محمدعلی حقوقی» با اشاره به ارایه خدمات پیشرفته در این بیمارستان، نیاز به مرکز تحقیق و پژوهش در این مرکز را نیز از نیازهای ضروری این بیمارستان عنوان کرد.

دکتر «محمدمهدی مرزوقی» مدیر بیمارستان سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمومنین(ع) با اشاره به پیشینه این بیمارستان و تلاش مرحوم «نزاکت امتیاز» بنیانگذار این بیمارستان گفت: تلاش های آن بانوی بزرگ بسیار قابل تقدیر است و امید است دیگر نیازهای این بیمارستان نیز همچون ساخت این اقامتگاه به همت خیرین رفع شود.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس با اشاره به خدمات شایسته و فعالیت های خیرخواهانه مرحوم «نزاکت امتیاز» بانی این بیمارستان گفت: خیرین عرصه سلامت در کنار مراکز درمانی و بیمارستان های خیرساز و دولتی، تاکنون ۱۹ اقامتگاه همراه بیمار بنا کرده اند که بیش از ۲۷۰ هزار نفر شب، همراه بیمار را اسکان داده اند و با افتتاح این اقامتگاه شمار این مراکز به ۲۰ مورد می رسد.

دکتر «علی اکبر رامجردی» اضافه کرد: اقامتگاه مرکزی شیراز نیز به همت خیرین در مرحله ۷۰ درصدی پیشرفت فیزیکی است که امیدواریم در آینده نزدیک پذیرای همراهان بیماران مراجعه کننده به مراکز درمانی شیراز باشد