بازدید شبانه شهردار کلانشهر شیراز و اعضای شورای شهر شیراز ازپروژه احداث بزرگراه کوهسار مهدی (عج)
بازدید شبانه شهردار کلانشهر شیراز و اعضای شورای شهر شیراز ازپروژه احداث بزرگراه کوهسار مهدی (عج)

شهردار کلانشهر شیراز و اعضای شورای شهر شیراز و اصحاب رسانه؛ شامگاه چهارشنبه بیست‌وپنجم مردادماه از آخرین وضعیت پروژه احداث بزرگراه کوهسار مهدی (عج) بازدید کردند. به گزارش پگاه خبر، محمد حسن اسدی در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه گام اول و دوم این پروژه حدود ۱۵ سال پیش شروع شد و شش سال پیش فاز […]

شهردار کلانشهر شیراز و اعضای شورای شهر شیراز و اصحاب رسانه؛ شامگاه چهارشنبه بیست‌وپنجم مردادماه از آخرین وضعیت پروژه احداث بزرگراه کوهسار مهدی (عج) بازدید کردند.

به گزارش پگاه خبر، محمد حسن اسدی در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه گام اول و دوم این پروژه حدود ۱۵ سال پیش شروع شد و شش سال پیش فاز یک و دو به بهره‌برداری رسید، گفت: فاز سوم پروژه تاثیرگذار بزرگراه کوهسار بطول ۷کیلومتر در هرلاین بصورت شبانه  روزی در ۸جبهه کاری در حال انجام است و چهار ماه آینده به بهره‌برداری عموم مردم‌می رسد.
وی با اشاره به اهمیت و خاص بودن پروژه ابراز داشت: حدود چندهزار میلیارد برای تملک و ساخت پروژه هزینه شده که باتوجه به سنگلاخی بودن زمین بصورت خاص در حال انجام است.
شهردار کلانشهر شیراز به ایجاد پارک و مکانهای تفریحی برای مردم اشاره کرد و اظهار داشت:بخاطر مردم که بتوانند اوقات فراغت خود را بگذرانند در ضلع شمالی مسیر پارکینگ و پل عابر پیاده بسمت بام شیراز ایجاد میشود.
مقام ارشد مدیریت شهری شیراز ادامه داد: از منصورآباد به سمت جوادیه، اکبرآباد، زیباشهر، تنگ الله‌اکبر کوه نور مسیر دوچرخه سواری به طول ۲۵کیلومتر تعریف شده است.
اسدی افزود: در کل کلان‌شهرها چنین مسیر دوچرخه‌ای را با این موقعیت کمتر دیده شده است.
وی همچنین به ایجاد فضاهای مکث برای استراحت مردم و دسترسی های اسان به بام شیراز اشاره کرد.

شهردار شیراز با اشاره به فرارسیدن هفته دولت و سفر رئیس جمهور  به شیراز عنوان داشت: کمتر از یک هفته دیگر هفته دولت آغاز می‌شود و همچنین در سفر رییس جمهور به استان فارس چندین پروژه به ارزش چند میلیارد تومان بهره‌برداری، افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

انتهای پیام/

زرین کلاه