تداوم جهش آسفالت با هدف پاسخگویی به نیازهای شهروندان در شهرداری منطقه دو شیراز
تداوم جهش آسفالت با هدف پاسخگویی به نیازهای شهروندان در شهرداری منطقه دو شیراز

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه دو از تداوم جهش آسفالت با هدف پاسخگویی به نیازهای شهروندان خبر داد. به گزارش پگاه خبر، محمد علی درفش معاون فنی و عمرانی منطقه با تقدیر از حمایت های شهردار و شورای اسلامی شهر شیراز در پیشبرد پروژه های عمرانی گفت: آسفالت معابر خاکی و روکش معابر فرسوده […]

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه دو از تداوم جهش آسفالت با هدف پاسخگویی به نیازهای شهروندان خبر داد.

به گزارش پگاه خبر، محمد علی درفش معاون فنی و عمرانی منطقه با تقدیر از حمایت های شهردار و شورای اسلامی شهر شیراز در پیشبرد پروژه های عمرانی گفت: آسفالت معابر خاکی و روکش معابر فرسوده به صورت گسترده در پهنه منطقه دو در حال اجرا است و بر این اساس عملیات روکش آسفالت حدفاصل خیابان شهید زارعی تا ابتدای کندرو مدرس و روکش آسفالت کندرو مدرس( حدفاصل آبجوار تا محراب) به مساحت ۶۵۰۰ متر مربع با اعتبار ۱۰/۶۲۷/۲۵۳/۰۰۰ ریال انجام شده است.

وی با اشاره به این موضوع که بر اساس نظرسنجی های به عمل آمده بهسازی معابر یکی از درخواست های اساسی شهروندان بوده، اظهار داشت: خدمترسانی بی واسطه و پاسخگویی به نیازهای شهر و شهروندان از تکالیف اصلی مدیریت شهری است که با تعریف پروژه های عمرانی و فرهنگی در تلاش هستیم رسالت خود را نسبت به اهالی شریف سومین حرم اهل بیت «ع» بجا آوریم.

معاون فنی و عمرانی منطقه با بیان اینکه عملیات زیرسازی و آسفالت معابر در سطح گسترده ای از منطقه دو در حال انجام است، افزود: روند اجرای فعالیت های عمرانی منطقه با رویکرد تحقق اهداف مدیریت شهری در راستای تامین رفاه و آسایش و جلب رضایتمندی شهروندان صورت می گیرد و طی روزهای آینده شمار دیگری از کوچه ها و معابر سطح منطقه آسفالت می شوند.

بر اساس این گزارش شایان ذکر است یازدهمین مرحله جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز با عنوان جهش آسفالت و هدف‌گذاری ۶میلیون مترمربع عملیات اجرای آسفالت با اعتباری بالغ بر ۱۲هزار میلیارد ریال در اواسط مردادماه آغاز شد.

انتهای پیام/