۲۵۰درصد افزایش در جذب صدور پروانه در شهرداری منطقه دو
۲۵۰درصد افزایش در جذب صدور پروانه در شهرداری منطقه دو

شهردار منطقه دو شیراز گفت: درامد شهرداری منطقه دو در جذب صدور پروانه مبلغ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تعریف شده است که در سال جاری ۲۵۰ درصد افزایش خواهد  داشت. به گزارش خبرنگار پگاه خبر محمد مقدس زاده در جمع خبرنگاران به تحقق ۸۰درصدی بودجه درامد سطح منطقه اشاره کرد و ابراز داشت: در […]


شهردار منطقه دو شیراز گفت: درامد شهرداری منطقه دو در جذب صدور پروانه مبلغ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تعریف شده است که در سال جاری ۲۵۰ درصد افزایش خواهد  داشت.
به گزارش خبرنگار پگاه خبر محمد مقدس زاده در جمع خبرنگاران به تحقق ۸۰درصدی بودجه درامد سطح منطقه اشاره کرد و ابراز داشت: در سال جاری ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان بایدجذب درآمدی داشته باشیم.
وی با بیان اینکه هارمونی منطقه دو شبیه شهر شیراز است و تمام بخش‌های تعریف شده برای ایجاد یک شهرستان را دارد، اظهار داشت: منطقه دو دارای ۲۲ محله با فرهنگ و آداب و رسوم متفاوت در حوزه جنوب و جنوب شرقی شهر شیراز است، جمعیت این منطقه بالغ بر ۱۸۷ هزار نفر است و محدوده خدماتی این منطقه هزار و ۷۰۰ هکتار و حریم منطقه ۲۹۰۰ هکتار است.
مقدس زاده با تاکید بر اینکه منطقه دو از لحاظ اقتصادی بسیار حائز اهمیت است، افزود: مجموعه‌های بنکداران شماره یک و دو، مجموعه بنگاه‌های اقتصادی،
افتتاح بازار پروتئین در محله دروازه کازرون تا پایان سال جاری، پروژه‌های مجتمع‌های فرهنگی و تجاری فخرآباد و هرمزگان از جمله این موارد می باشند.
شهردار منطقه دو تصریح کرد: حوزه در آمدی منطقه دو در چهار ماهه نخست امسال در فروردین‌ماه سال جاری درآمد منطقه۴۵ درصد،  اردیبهشت‌ماه ۸۲ درصد،  خردادماه ۶۷ درصد،  تیرماه ۴۸ درصد و در مردادماه ۷۵ درصد بوده که علت کاهش درآمد در فروردین ماه را تعطیلی ۱۵ روزه عید نوروز عنوان کرد.
وی با اشاره به حوزه فضای سبز منطقه گفت: منطقه دو دارای ۲۶ پارک و چهار فضای بزرگ است و فضای سبز منطقه جزو فضای سبز برتر شهرداری شیراز است.
شهردار منطقه دو شیراز با اشاره به آخرین تعیین تکلیف وضعیت آرامگاه آبش خاتون گفت:طی ۱۰روز اینده کار طراحی این محور رو به اتمام است و به مرحله اجرای گذر گردشگری خواهد رسید.
تعریف و اجرای ۹ پروژه شاخص عمرانی در سطح شهرداری منطقه دو از جمله مواردی بود که مقدس زاده به ان اشاره کرد و افزود: پیاده‌راه سلامت ضلع غربی بلوار احمد ابن موسی (ع) با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی، احداث بلوار ۴۵ متری محراب،بهسازی کوی زهرا، عملیات زیرسازی، آسفالت و قیرپاشی سطح منطقه و اجرای عملیات کف‌سازی بلوار احمد ابن موسی (ع)از جمله این پروژه ها است.
وی افزود: اعتبار این ۹ پروژه شاخص عمرانی بالغ بر ۶۲ میلیارد تومان است.
انتهای پیام/

صدیقه زرین‌کلاه