ساختار شبکه فرهنگیان جوان استان فارس می‌تواند در تحقق تحول بنیادین آموزش و پرورش موثر باشد
ساختار شبکه فرهنگیان جوان استان فارس می‌تواند در تحقق تحول بنیادین آموزش و پرورش موثر باشد

مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر قرارگاه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، ضمن تجلیل از ساختار فرهنگیان جوان در استان فارس، بر اهمیت کار تشکیلاتی هدفمند تاکید کرد و خوش فکری، پرکاری، تمرکز و اخلاص را از ویژگی‌‌ های تشکیلات انقلابی برشمرد. به گزارش پگاه خبر، علی پارسانیا در جمع مشاورین جوان […]

مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر قرارگاه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، ضمن تجلیل از ساختار فرهنگیان جوان در استان فارس، بر اهمیت کار تشکیلاتی هدفمند تاکید کرد و خوش فکری، پرکاری، تمرکز و اخلاص را از ویژگی‌‌ های تشکیلات انقلابی برشمرد.

به گزارش پگاه خبر، علی پارسانیا در جمع مشاورین جوان مردمی سازی اموزش و پرورش استان فارس، جوانگرایی در تشکیل حلقه‌های میانی را مهم برشمرد.
مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر قرارگاه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: تقویت حلقه‌های میانی در آموزش و پرورش موجب کاهش فاصله صف و ستاد با رویکرد مدرسه محوری می‌شود به گونه ای که محور تمامی برنامه ریزی ها مدرسه است و تحول با نگاه نو در فضای مدرسه رقم خواهد خورد.
پارسانیابا اشاره به ضرورت و اهمیت تحول بنیادین آموزش و پرورش، رویکرد مردمی در امر آموزش را مسئله ای متفاوت با خصوصی سازی قلمداد کرد و با اشاره به مدل جهاد سازندگی و نهضت سوادآموزی در ابتدای انقلاب اسلامی، مشارکت با نگاه عدالت محور مردم مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در امور مختلف را ضامن پیشرفت رو به جلو دانست .
مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر قرارگاه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت:با اشاره به رویداد الف تا ، این رویدادرا نقطه آغازی برای روایت اتفاقات مدارس بیان کرد که قله‌سازی از قهرمانان تربیتی کشور نخستین هدف این رویداد است.
پارسانیا با اشاره به اینکه هم اکنون معلمان و مدیران توانمندی در مدارس کشور داریم که با وجود تمام کاستی‌ها حتی در مناطق دورافتاده، فعالیت‌های تحول‌آفرین اجرا می‌کنند، ما باید بتوانیم این قله‌های تربیتی کشور و فعالیت‌ هایشان را به درستی روایت کنیم.
مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر قرارگاه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت:از برنامه ریزی برای ادامه فعالیت تربیتی رویداد در سالهای آتی خبر داد و بر استفاده از ابتکارات فرهنگیان جوان در این مسیر نیز  تأکید کرد.

انتهای پیام/