رشد ۴۲ درصدی جامعه هدف در تسهیلات اشتغال زایی کمیته امداد فارس
رشد ۴۲ درصدی جامعه هدف در تسهیلات اشتغال زایی کمیته امداد فارس

مدیر کل کمیته امداد فارس گفت: امسال ۲هزار۲۰۰ میلیارد تومان بودجه اشتغال به فارس تخصیص یافته است که رشد ۴۲ درصدی جامعه هدف در  تسهیلات اشتغال زایی را بدنبال داشته است. به گزارش خبرنگار پگاه خبر، مرتضی موصلی در جمع اصحاب رسانه با تبریک روز خبرنگار ابراز داشت: مهم ترین مطالبات در کمیته امداد در […]


مدیر کل کمیته امداد فارس گفت: امسال ۲هزار۲۰۰ میلیارد تومان بودجه اشتغال به فارس تخصیص یافته است که رشد ۴۲ درصدی جامعه هدف در  تسهیلات اشتغال زایی را بدنبال داشته است.
به گزارش خبرنگار پگاه خبر، مرتضی موصلی در جمع اصحاب رسانه با تبریک روز خبرنگار ابراز داشت: مهم ترین مطالبات در کمیته امداد در راستای ارتقا عزت و منزلت خانواده ها در توانمندسازی خانواده است.
وی با اشاره به اینکه تلاش ما در استان، توانمندسازی جامعه هدف است،ابراز داشت: در راستای توانمندسازی جامعه هدف کمیته امداد توتنمندسازی اقتصادی با محوریت کارآفرینی به ویژه کسب و کارهای خرد، توانمندسازی فکری،  فرهنگی و توانمندسازی اجتماعی است.
مدیر کل کمیته امداد فارس اظهار داشت: در کنار توانمندسازی جامعه هدف ما رویکرد جدی دیگر توسعه نقش مردم در دستور کار امداد است و توسعه نقش مردم در پیشبرد ماموریت های امداد است.
موصلی افزود: کمیته امداد به تنهایی و با کمکهای دولتی  نمیتواند جامعه هدف خودرا اداره کند و بدنبال تعالی فرهنگ انفاق و نیکوکاری است.
وی  با اشاره به تعداد مراکز نیکوکاری در فارس ابراز داشت: حدود۳۵۰مرکز نیکوکاری مردمی در سطح استان ایجاد کردیم که برای کاهش فقر و توانمندسازی نیازمندان است.
این مقام مسئول با اشاره به حوزه مسکن جامعه هدف کمیته امداد عنوان داشت: حدود ۱۷ هزار خانواده جامعه هدف در خانه های استیجاری زندگی میکنند و سال گذشته ۲۱۷۲ واحد از ۲۳ هزار واحد کشور را به جامعه هدف تعلق گرفت و امسال نیز ۲۳۰۰ واحد غیر از مسکن ملی را شروع کردیم و مجموعا حدود ۵۷۰۰ واحد مسکن را برای امسال هدف گذاری کرده ایم.
وی ادامه داد: با همکاری بانکهای عامل ۹۷درصد به منابع اشتغال نیازمندان جذب شد و در مسیر اشتغال و کارافرینی قرار گرفت.
موصلی افزود: صندوق امداد ولایت با هدف ارائه تسهیلات به مددجویان ایجاد گردیده که درسال گذشته بیش از ۳۰۷ میلیارد تومان به ۲۲هزار خانوار پرداخت شده است.

انتهای پیام/
زرین‌کلاه