افتتاح بیش از ۲ هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی در هفته دولت
افتتاح بیش از ۲ هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی در هفته دولت

شهردار کلانشهر شیراز در چهارمین بازدید شبانه پروژه های عمرانی  که خبرنگاران وی را همراهی میکردند، گفت: در تمام نقاط کلان‌شهر شیراز شاهد اجرای پروژه‌های عمرانی هستیم و در هفته دولت بیش از ۲ هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی افتتاح میشود. به گزارش خبرنگار پگاه خبر، محمد اسدی، پروژه زیربنایی لوله‌گذاری محور دروازه قرآن را […]

شهردار کلانشهر شیراز در چهارمین بازدید شبانه پروژه های عمرانی  که خبرنگاران وی را همراهی میکردند، گفت: در تمام نقاط کلان‌شهر شیراز شاهد اجرای پروژه‌های عمرانی هستیم و در هفته دولت بیش از ۲ هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی افتتاح میشود.
به گزارش خبرنگار پگاه خبر، محمد اسدی، پروژه زیربنایی لوله‌گذاری محور دروازه قرآن را یک پروژه بزرگ و سخت نامید و ابراز داشت: اگر این پروژه در شرایط عادی بود ممکن بود بیش از ۳ماه زمانبر میشد اما بدلیل شرایط ترافیکی و پررفت و امد با همت شهرداری، شورا و پیمانکار پروژه مقرر شد ظرف مدت یک ماه اجرا شود.
وی با بیان اینکه در تمام ورودیهای کلانشهر شیراز شاهد اجرای پروژه های عمرانی هستیم، ابراز داشت: بزرگراه شهید استواربه طول ۵.۵ کیلومتر بصورت رفت و برگشت و عرض ۸۰ متر در حال اجراست.
مقام ارشد شهری شیراز ادامه داد: پروژه گردشگری ورودی دروازه قران، پروژه زیرگذر گویم از ورودی شمال غرب، اجرای خط سوم مترو با هشت ایستگاه به طول ۱۰ کیلومتر و ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار در محور شهرک گلستان، جهش اسفالت در تمام مناطق یازده گانه شیراز، پروژه میدان تره و بار در امیرکبیر و پروژه های اجتماعی و فرهنگی در سعدی در حال اجرا هستند.
اسدی با اشاره به پروژه های درحال اجرا گفت: قول شهرداری و شورا به مردم در انجام پروژه‌های بزرگ به عینیت رسیده و باوجود ایجاد ترافیک درمحل پروژه‌های عمرانی مردم همراه و همدل با مجموعه شهرداری هستند و هیچ گونه بازخورد منفی از مردم نداشتیم.

شهردار شیراز با بیان اینکه در هفته اینده در مناطق یازده گانه طرح های محرومیت زدایی به بهره برداری می رسد، اظهار داشت: با هدف برطرف شدن نیازهای زیرساختی مناطق کم برخوردار ۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در مناطق یازده‌گانه شهرداری به بهره برداری می رسد.
وی افزود: بازدیدهای شبانه هر چهارشنبه شب در کنار اصحاب رسانه به منظور بررسی و روند پروژه‌های عمرانی کلانشهر شیراز انجام میشود.

شهرداری شیراز، مرد میدان عمل در کارهای سخت شهری
رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز نیز در بازدید شبانه از پروژه زیربنایی لوله‌گذاری محور دروازه قران گفت: کار سخت در میدان سخت، مرد میدان عمل می‌خواهد که تیم فعلی شهرداری شیراز، مرد میدان عمل در کارهای سخت شهری هستند.
رضا محمدیان به سرعت اجرای این پروژه با توجه به نکات فنی و سختی هایی که داشت، بیان کرد: با توجه به بافت خاک، ترافیک و شرایط فوق الجیشی زمین، کار در این پروژه را بسیار سخت می کرد.
وی با بیان اینکه دو هفته آینده پروژه به اتمام میرسد، اظهار داشت: افتتاح و بهره برداری از این پروژه بدلیل همراهی و حمایت مردم از مجموعه شهرداری به دست انان انجام‌میشود.
عضو شورای شهر با اشاره به اینکه شهر شیراز محل توجه محور جنوب کشور و کشورهای حاشیه خلیج‌فارس بوده است، عنوان داشت: انجام پروژه های عمرانی و اقدامات شهری میتواند شیراز را به جایگاه واقعی برساند و فاصله این کلانشهر را با سایر شهرهای پیشرفته کمتر کند.
رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز تاکید کرد: وضعیت بهسازی  پروژه ورودی دروازه قران اعم از نورپردازی، زیباسازی، پیاده رو و المانها قبل از نوروز باید به اتمام برسد.
انتهای پیام/
صدیقه زرین کلاه