همایش کشوری تبیین و ترویج ۲ استاندارد ملی با عنوان سیستم مدیریت ضد رشوه و سیستم مدیریت سوت زنی به میزبانی شیراز برگزار شد
همایش کشوری تبیین و ترویج ۲ استاندارد ملی با عنوان سیستم مدیریت ضد رشوه و سیستم مدیریت سوت زنی به میزبانی شیراز برگزار شد

مدیرکل استاندارد فارس خبر از برگزاری دوره های آموزشی “مدیریت سیستم ضد رشوه ” و “مدیریت سیستم سوت زنی”  همزمان در کل کشور داد. به گزارش پگاه خبر، رزمجو ابراز داشت: رئیس سازمان ملی استاندارد هماهنگ‌هایی ایجاد کردند تا این دوره اموزشی در کل کشور همزمان برگزار  شود که امیدواریم موثر واقع شود. وی با […]

مدیرکل استاندارد فارس خبر از برگزاری دوره های آموزشی “مدیریت سیستم ضد رشوه ” و “مدیریت سیستم سوت زنی”  همزمان در کل کشور داد.
به گزارش پگاه خبر، رزمجو ابراز داشت: رئیس سازمان ملی استاندارد هماهنگ‌هایی ایجاد کردند تا این دوره اموزشی در کل کشور همزمان برگزار  شود که امیدواریم موثر واقع شود.
وی با بیان اینکه در این همایش ۳ استاندارد بین المللی معرفی شده است اظهار داشت: ۳استاندار بین المللی، در زمینه کنترل و نظارت بر عملکرد سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در این دوره  معرفی شد.
مدیرکل استاندارد فارس بیان کرد: استاندارد۳۷۰۰۱ سیستم مدیریت ضد رشوه، ۳۷۰۰۰ بحث حکمرانی مطلوب، و ۳۷۰۰۲سیستم مدیریت سوت زنی توسط سازمان بین المللی استاندارد تدوین شده است.
رزمجو اضافه کرد: کشور ما عضو این سازمان جهانی است و این استاندارد‌ها را بر اساس نیاز و شرایط کشور و با قوانین حقوق جزا و احکام اسلامی تطبیق میدهیم و  بازنگری و اجرا می کنیم.
رزمجو با بیان اینکه در تمام دنیا ساختارها را تعربف میکنند که بتوانند به این وظیفه عمل کنند، عنوان داشت: ۱۶۸کشور از این دو ایزو و ایزو ۳۷۰۰۰ استقبال کردند و به مرحله عمل اورده اند و ماهم در کشور در دو‌جلسه با ساختار سازی و نظامندسازی و تطبیق مسایل حقوق اسلامی با بحث اطلاع رسانی راجع به بزه مرتبط به شناسایی گلوگاهها کار انجام‌شود.
در ادامه جلسه رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس گفت: در این همایش همه مدیران دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های استان فارس به صورت حضوری و مدیران دستگاه‌های اجرایی دیگر استان‌های کشور به صورت برخط با مباحث حقوقی، جرم شناسی، دادگستری و استاندارد پیشگیری و افشای فساد در دستگاه‌های اجرایی آشنا شدند.
افکاری ادامه داد: از آنجا که سلامت و شفافیت عملکرد نظام اداری هرجامعه عامل پیشرفت و ارتقا آن جامعه محسوب میشود، برگزاری این همایش اموزشی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
انتهای پیام/