برنامه ریزی برای بهبود روند پیشبرد ساخت بیمارستان های جدید در استان فارس
برنامه ریزی برای بهبود روند پیشبرد ساخت بیمارستان های جدید در استان فارس

  رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز همراه با معاون درمان دانشگاه، با معاون درمان وزارت بهداشت پیرامون توسعه خدمات حوزه درمان در استان فارس، دیدار و گفت و گو داشت. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سید وحید حسینی» رئیس دانشگاه در ادامه سفر […]

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز همراه با معاون درمان دانشگاه، با معاون درمان وزارت بهداشت پیرامون توسعه خدمات حوزه درمان در استان فارس، دیدار و گفت و گو داشت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سید وحید حسینی» رئیس دانشگاه در ادامه سفر امروز خود به تهران و پس از دیدار با معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ پیرامون توسعه خدمات بخش درمان در استان فارس، با دکتر «سعید کریمی» معاون درمان وزارت بهداشت، دیدار کرد.

مسوول ارشد حوزه سلامت فارس در این دیدار با اشاره به روند تحولی مجموعه سلامت فارس در تقویت زیرساخت های حوزه درمان، با ارائه گزارشی از روند پیگیری برای ساخت بیمارستان های جدید در شیراز و شهرستان های استان، خواستار تسهیل در روند صدور مجوزهای لازم شد.

تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز برای بیمارستان های زیرمجموعه دانشگاه ، تجهیزات سرمایه ای نظیر MRI و سی تی اسکن، همچنین تجهیزات موردنیاز برای بیمارستان  در دست راه اندازی اعصاب و روان در شهر صدرای شیراز، دیگر محور صحبت های رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و هیات همراه، در دیدار با معاون درمان وزارت بهداشت بود.

او همچنین‌ در این نشست ضمن معرفی بیشتر سامانه های اجرا شده در دانشگاه، به تبادل نظر در‌ خصوص راهکارهای کشوری شدن سامانه ها پرداخت.

دکتر حسینی همچنین ضمن اشاره به موضوع مربوط به نیروهای طرحی مورد نیاز دانشگاه در حیطه های مختلف درمانی، راهکارهای عملیاتی برای بهبود در این زمینه را مطرح کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز با تبیین روند ارائه خدمات درمانی در حیطه های مختلف در مناطق مختلف استان فارس، مهم ترین چالش های این حوزه را با این مقام مسوول در وزارت بهداشت، مطرح کرد.

دکتر  «محمدباقر خسروی» رئیس بیمارستان پیوند اعضای بوعلی سینای شیراز، دیگر عضو این نشست هم اندیشی بود که گزارشی از عملکرد بخش پیوند بیمارستان بوعلی سینا ارایه و در خصوص مسایل و تجهیزات مورد نیاز این بخش مواردی را بیان کرد.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در زمینه پیوند اعضا در شیراز، در راستای تامین اعتبار لازم برای بهبود ارایه خدمات بخش پیوند دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، قول مساعد داد.

انتهای پیام/