با تامین زمین ، سرعت ساخت واحد های نهضت ملی مسکن شتاب می گیرد
با تامین زمین ، سرعت ساخت واحد های نهضت ملی مسکن شتاب می گیرد

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس در بازدیدها که با حضور مهندس طالبان مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس صورت گرفت اظهار داشت : کار واگذاری زمین به متقاضیان واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در شهربیضاء به زودی آغاز می شود . به گزارش پگاه خبر، سید علیرضا حمیدی مدیر کل بنیاد مسکن […]

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس در بازدیدها که با حضور مهندس طالبان مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس صورت گرفت اظهار داشت : کار واگذاری زمین به متقاضیان واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در شهربیضاء به زودی آغاز می شود .
به گزارش پگاه خبر، سید علیرضا حمیدی مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس در بازدید از زیر ساخت های نهصت ملی مسکن در شهرستان های بیضاء ، سروستان و خرامه در معیت مهندس طالبان مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس با بیان اینکه با تامین زمین ، سرعت ساخت واحد های نهضت ملی مسکن شتاب می گیرد گفت : بنیاد مسکن از همه ظرفیت های پیش رو برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به ویژه در شهرستان های نوبنیاد استفاده می کند.
وی اضافه کرد : به منظور تسریع در روند تحویل ، اجرا و احداث زمین جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر بیضاء به اتفاق مدیران ، معاونین ادارات کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، راه و شهرسازی استان فارس و مشاوران اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر بیضاء بصورت میدانی از زمین مورد نظر اجرای این طرح بازدید به عمل آمد .
حمیدی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس در حاشیه این بازدید با اعلام اینکه در فاز اول اجرای این طرح در شهر بیضاء ۷۰ پلاک در دو طبقه و در مجموع ۱۴۰ و احد مسکن اجرا می شود گفت: کار واگذاری زمین به متقاضیان واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در شهر بیضاء به زودی آغاز می شود و به هر واحد ۵۵۰ تومان تسهیلات بانکی توسط بانک مسکن پرداخت می شود.
حداد نیا فرماندار شهرستان بیضاء هم در این بازدید با تقدیر از خدمات بنیاد مسکن بر لزوم استفاده از ظرفیت های موجود برای شتاب بخشی به اجرای این طرح تاکید کرد.
در این بازدید روسای اداره راه و شهرسازی شهرستان های بیضاء ، سپیدان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بیضاء شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر بیضاء نیز حضور داشتند.
مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس در ادامه این بازدید ها به شهرستان سروستان سفر کرد ، بازدید میدانی در جهت رفع مشکل صدور پروانه ساختمانی ، آبرسانی و انشعاب برق طرح نهضت ملی مسکن سروستان نیز با حضور دکتر حمیدی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس ،دکتر پروری معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس ، مهندس طالبان مدیر کل راه و شهرسازی فارس ، مهندس فریدیان فرماندار شهرستان سروستان ، مهندس مهرزاد مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سروستان و دیگر مسئولان و کارشناسان استانی و شهرستانی صورت گرفت.
مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس در حاشیه این بازدید با بیان اینکه طرح های نهضت ملی مسکن در ۱۱۰ شهر استان فارس اجرایی شده است اظهار کرد: زمین مورد نیاز برای اجرای این طرح ها در ۲۶ شهر در محدوده راه و شهرسازی لارستان و ۸۴ شهر در محدوده راه و شهرسازی فارس در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفته است.
حمیدی با اشاره اینکه ۱۹۰ هزار و ۲۶۸ متقاضی در طرح های نهضت ملی مسکن استان فارس نام نویسی کرده اند، افزود: ۳۷ هزار و ۱۴۴ متقاضی در محدوده شهرستان لارستان و ۱۵۳ هزار و ۱۲۴ متقاضی در سایر مناطق استان فارس در این طرح تا کنون نام نویسی کرده اند.
او ادامه داد: برای ۱۵ هزار و ۳۶۷ متقاضی تا کنون پروژه و زمین مناسب اختصاص یافته و طرح های نهضت ملی مسکن با مشارکت این متقاضیان آغاز شده است، هفت هزار و ۱۳۹ متقاضی در بانک های عامل حساب بانکی افتتاح کرده‌اند و زمینه دریافت تسهیلات برای آنان فراهم شده است.
وی با بیان جزییات بیشتری از اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان فارس گفت: از بین متقاضیانی که طرح نهضت ملی مسکن را آغاز کرده اند ، ۵۶ متقاضی طرح را به پایان رسانده اند ، ۸۰ واحد در مرحله نازک کاری است ، ۲ هزار و ۱۷۷ واحد در مرحله سفت کاری و اجرای سقف و ۳ هزار و ۳۶۳ واحد در مرحله اسکلت است.
انتهای پیام/