محسن نژاد با میز خدمت درمیراث فرهنگی فارس به استقبال مراجعه کنندگان رفت
محسن نژاد با میز خدمت درمیراث فرهنگی فارس به استقبال مراجعه کنندگان رفت

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس از برگزاری میز خدمت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این اداره کل خبرداد. به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس، سید مؤید محسن نژاد امروز ۱۶ مردادماه ۱۴۰۲ در حایشیه برگزاری میز خدمت میراث فرهنگی با اعلام این خبر گفت: در […]

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس از برگزاری میز خدمت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این اداره کل خبرداد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس، سید مؤید محسن نژاد امروز ۱۶ مردادماه ۱۴۰۲ در حایشیه برگزاری میز خدمت میراث فرهنگی با اعلام این خبر گفت: در راستای تکریم و جلب رضایت و حفظ شأن و منزلت ارباب‌رجوع از طریق ارائه خدمات مطلوب، میز خدمت در این اداره کل راه‌اندازی شده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس ادامه داد: میز خدمت باهدف تسهیل و تسریع پاسخگویی به مطالبات شهروندان در حوزه های تخصصی میراث فرهنگی، گردشگری ، سرمایه گذاری و صنایع‌دستی انجام می‌شود.
محسن نژاد ادامه داد: این اداره کل آماده پاسخگویی و دریافت نظرات، پیشنهاد‌ها و انتقادات شهروندان ، مراجعین است و درهمین راستا سعی دارد باترتیب دادن میز خدمت به صورت مستقیم درخواست های مردم رسیدگی کند.

انتهای پیام/