رشد ۱۳درصدی مصرف بنزین در فارس/ فیروزاباد در صدر مصرف بنزین فارس
رشد ۱۳درصدی مصرف بنزین در فارس/ فیروزاباد در صدر مصرف بنزین فارس

  مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس گفت: در چهارماهه گذشته در فارس با رشد ۱۳درصدی معادل ۹۴۰ میلیون لیتر بنزین مصرف شده است و شهرستان فیروزاباد با رشد ۳۷درصدی بیشترین مصرف کرده است. به گزارش پگاه خبر، اسدالله طاهری در کنفرانس خبری با اشاره به مصرف نفت و گاز در فارس ابراز داشت: در […]

 

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس گفت: در چهارماهه گذشته در فارس با رشد ۱۳درصدی معادل ۹۴۰ میلیون لیتر بنزین مصرف شده است و شهرستان فیروزاباد با رشد ۳۷درصدی بیشترین مصرف کرده است.
به گزارش پگاه خبر، اسدالله طاهری در کنفرانس خبری با اشاره به مصرف نفت و گاز در فارس ابراز داشت: در همین ۴ماهه ابتدایی سال بیش از ۷۷۲میلیون لیتر نفت و گاز مصرف شده است که نسبت به نرم کشوری  ۱۰ درصد افزایش داشته است.
وی با اشاره به تکلیف دولت در توزیع گاز مایع و گاز سیلندری ابراز داشت: ۳۷هزار و ۲۰۰تن گاز مایع توزیع کردیم که در کشور نرم خوبی است.
طاهری با بیان اینکه سوخت دوم نیروگاهها گازوئیل است، ادامه داد: در چهل روز گذشته ۲۱۱میلیون لیتر سوخت ۲نیروگاه سیکل ترکیبی و حافظ در شیراز و دونیروگاه در شهرستانهای جهرم و کازرون را تامین کرده ایم.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس در مورد تامین سوخت هواپیماها نیز گفت: چهار فرودگاه شیراز، لامرد، جهرم و لارستان بر عهده شرکت پخش است که طی چهارماه گذشته، معادل دو میلیون لیتر فرآورده سوخت به هواپیماها داده شده است و نسبت به سال گذشته ۱۵درصد کاهش در سوخت هواپیماها داشته ایم.
این مقام مسئول با اشاره به جایگاه اول فارس در دارا بودن جایگاه های سوختگیری تصریح کرد: از ابتدای تشکیل دولت تا کنون ۱۶جایگاه پمپ بنزین در استان به بهره برداری رسیده است که تا هفته دولت پیش رو ۱۴جایگاه دیگر به ناوگان خدمت رسانی اضافه میشود.
طاهری از قاچاق فراورده های نفتی با پدیده شوم یاداوری کرد و گفت: به دلیل تفاوت بالای نرخ یارانه ای و نرخ ازاد افرادی به این عمل روی می اورند که با تمام نظارت نیروی انتظامی و واحدهای نظارتی بازهم این اتفاق در استان رخ میدهد و در ۴ماهه اول سال بیش از ۹۰۴ هزار لیتر نفت و گاز کشف شده است.
وی با بیان اینکه تعداد زیادی از کارت سوختهای صادر شده در باجه‌های معطله اداره پست باقی مانده است، اظهار داشت: در کمترین زمان ممکن کارت‌های سوخت صادر شده و به مقاصد متقاضیان ارسال می‌شود که بدلایلی بدست انها نمیرسد و تعداد زیادی در اداره پست باقی مانده است.
طاهری در پایان تاکید کرد: مسئولان وزارت نفت هیچ برنامه‌ای برای افزایش نرخ بنزین و فراورده های نفتی ندارند.

انتهای پیام/
زرین کلاه