شعار سال جهاددانشگاهی “الگوی پیشرفت، با ایمان و امید و اعتماد به جوانان” است
شعار سال جهاددانشگاهی “الگوی پیشرفت، با ایمان و امید و اعتماد به جوانان” است

رئیس جهاد دانشگاهی استان فارس با بیان اینکه جهاددانشگاهی از ابتدای تاسیس تاکنون جایگاهی برای حضور جوانان دارای ایده درحوزه های فرهنگی و اجتماعی است، گفت: در همین راستا شعار امسال جهاددانشگاهی”الگوی پیشرفت، با ایمان و امید و اعتماد به جوانان” نام گرفته است. به گزارش خبرنگار پگاه خبر، امیر حسین استقلال در نشست خبری […]

رئیس جهاد دانشگاهی استان فارس با بیان اینکه جهاددانشگاهی از ابتدای تاسیس تاکنون جایگاهی برای حضور جوانان دارای ایده درحوزه های فرهنگی و اجتماعی است، گفت: در همین راستا شعار امسال جهاددانشگاهی”الگوی پیشرفت، با ایمان و امید و اعتماد به جوانان” نام گرفته است.

به گزارش خبرنگار پگاه خبر، امیر حسین استقلال در نشست خبری که به مناسبت چهل و سومین سالروز تاسیس جهاددانشگاهی برگزار شد، ابراز داشت: جهاد دانشگاهی یک نهاد عمومی مردمی است که در چهار حوزه آموزش،اشتغال، فرهنگ و پژوهش در حال فعالیت است.
وی با اشاره به حادثه تروریستی شاهچراغ(ع) و  تالیف چهار کتاب با محوریت حرم مطهر، ابراز داشت: این کتاب‌ها در حوزه رسانه، ادبیات و کودک نگارش شده است.
رئیس جهاد دانشگاهی استان فارس ادامه داد: برگزاری همایش‌های مذهبی و ادبی با محوریت شاهچراغ (ع) از جمله برنامه‌هایی است که انجام می شود.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) دو جشنواره ملی ،ادبی باران و هنری و قرآنی شهود قدسی، به این موضوع اختصاص یافته است.
استقلال در ادامه افزود: پژوهشکده جامع مطالعات شهری جهاد دانشگاهی که ساختاری نمونه و بی نظیر در کشور دارد راه اندازی می شود که حاصل هم‌افزایی و همکاری دو نهاد اجرایی استانداری فارس، شهرداری شیراز، دانشگاه شیراز و جهاددانشگاهی است.
وی با اشاره به نحوه کاری این پژوهشکده، بیان کرد:این پژوهشکده، پروژه محور فعالیت خواهد کرد و در حال حاضر مجوزهای لازم از وزارت علوم اخذ و با تعیین مدیریت، تقسیم وظایف شده است.
رئیس جهاد دانشگاهی استان فارس افزود: در استفاده از ظرفیت گیاهان دارویی نیز با استانداری هماهنگی هایی انجام گرفته است.
انتهای پیام/
زرین کلاه