حل مشکلات در گروی چابک بودن مجموعه‌هاست
حل مشکلات در گروی چابک بودن مجموعه‌هاست

استاندار فارس، یکی از عوامل مهم به نتیجه نرسیدن بازآفرینی شهری را عدم وجود مدیر واحد و باانگیزه برای این موضوع دانست و گفت: چابک بودن مجموعه‌ها، منجر به حل سریع مشکلات می شود. به گزارش پگاه خبر،  دکتر محمدهادی ایمانیه، صبح امروز در جلسه شورای بازآفرینی شهری گفت: نکته قابل توجه و مهم در […]

استاندار فارس، یکی از عوامل مهم به نتیجه نرسیدن بازآفرینی شهری را عدم وجود مدیر واحد و باانگیزه برای این موضوع دانست و گفت: چابک بودن مجموعه‌ها، منجر به حل سریع مشکلات می شود.

به گزارش پگاه خبر،  دکتر محمدهادی ایمانیه، صبح امروز در جلسه شورای بازآفرینی شهری گفت: نکته قابل توجه و مهم در مباحث مربوط به بافت‌های فرسوده، عدم وجود مدیر واحد، باانگیزه و کارآمد در این زمینه بوده است؛ بدون اولویت بندی و بدون وجود مجری قوی، شاهد بازآفرینی بافت‌های فرسوده نخواهیم بود.
 استاندار فارس، معاونت عمرانی استانداری، شهرداری شیراز، و راه وشهرسازی استان را موظف به برگزاری جلسات منظم و هفتگی در این زمینه کرد و افزود: هر سه حوزه یاد شده، یک نفر را به عنوان نماینده ویژه در این زمینه معرفی کنند؛ این افراد به صورت هفتگی جلسه کارشناسی تشکیل و مصوبات را به دفتر استاندار، ارائه دهند.
 وی تصریح کرد: می بایست طی چند روز آینده، جدول زمانبندی صدور پروانه‌های ساختمانی در بافت‌های فرسوده تمام استان طی یک سال آینده ارائه شود.
 دکتر ایمانیه: حل مشکلات را در گرو چابک بودن مجموعه‌ها عنوان کرد و گفت: در صورتی که طبق بررسی‌های کارشناسی اعتقاد دارید دفاتر تسهیلگری کمک کننده هستند، چرا تصویب قوانین مرتبط با آن، مشمول زمان شده است؟! چرا از تجربه‌های موفق سایر کلان شهرها الگوبرداری نمی‌شود؟!
 وی، ارائه تسهیلات بانکی و در نظر گرفتن سایر مشوق‌ها را، برای بازآفرینی شهری موثر خواند و اظهار داشت: بررسی خارج از نوبت نقشه‌های مربوط به بافت‌های فرسوده در سازمان‌های ذی‌ربط در دستور کار قرار گیرد.
انتهای پیام/