فرایند جذب و استخدام۲۷۰ نیرو در سازمان آتش‌نشانی
فرایند جذب و استخدام۲۷۰ نیرو در سازمان آتش‌نشانی

نماینده‌ی مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با رئیس سازمان آتش نشانی شیراز دیدار کرد. در این دیدار که در ساختمان مرکزی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز برگزار شد، هادی‌عید‌ی‌پور درخصوص عملکرد این سازمان ونیز فرایند جذب ۲۷۰ نیرو برای استخدام در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و مراحل انجام […]

نماینده‌ی مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با رئیس سازمان آتش نشانی شیراز دیدار کرد. در این دیدار که در ساختمان مرکزی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز برگزار شد، هادی‌عید‌ی‌پور درخصوص عملکرد این سازمان ونیز فرایند جذب ۲۷۰ نیرو برای استخدام در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و مراحل انجام این کار گزارشاتی را به دکتر قادری ارائه کرد.

به گزارش پگاه خبر،  ساخت ایستگاه‌های جدید و وضعیت ایستگاه‌های درحال احداث و خرید ماشین‌آلات و تجهیزات آتش‌نشانی، از جمله موضوعات گفت‌وگوی رئیس سازمان آتش‌نشانی و نماینده‌ی مردم شریف شیراز و زرقان در این نشست بود؛ به گفته‌ی هادی عید‌ی‌پور از آن‌جا که بخش اعظم بودجه‌ی سازمان آتش‌نشانی مختص خرید ماشین‌آلات و نوسازی ناوگان آتش‌نشانی‌ست، در این زمینه مشکلات و موانعی وجود دارد که گزارش آن به دکتر قادری ارائه شد؛ عید‌ی‌پور عنوان کرد: تجهیزات آتش‌نشانی و ماشین‌آلات مورد نیاز سازمان، به طور عمده وارداتی‌ست و خریداری آن نیازمند همکاری همه‌جانبه‌ی دستگاه‌های مسئول است.

وی هم‌چنین در خصوص خرید‌ نردبان آتش‌نشانی که یکی از مهم‌ترین تجهیزات مورد نیاز آتش‌نشانان است، گفت: این خودرو_نردبان ۵۶ متری که با حمایت شهردار و همکاری شورای اسلامی شهر شیراز، قرارداد آن امضاء و با پرداخت مرحله اول آن در حال خریداری است، نهایتا تا یک سال آینده به ناوگان آتش‌نشانی افزوده خواهد شد.
وظایف سازمان آتش نشانی در بند ۱۴ ماده‌۵۵ قانون شهرداری‌ها با رویکرد ایمنی ساختمانها و نیز فرایند جذب ۲۷۰ نیرو برای استخدام در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و مراحل انجام این کار، از دیگر موضوعاتی بود که در دیدار رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز و دکتر جعفر قادری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در ادامه دکتر قادری از مرکز فرماندهی و ارتباطات سازمان آتش نشانی(۱۲۵) بازدید و از زیرساخت‌ها و نحوه‌ی انجام کار در این مرکز دیدن کرد و از طریق نرم‌افزارهای موجود، فرایندها را رصد و نظرات خود را جهت ارتقای زیرساخت‌های این مرکز انتقال دادند.

انتهای پیام/