بازدید سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی از فارس
بازدید سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی از فارس

سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در دومین سفر استانی خود، با هدف بررسی و رصد بازار و خرید توافقی محصول گوجه فرنگی کشاورزان به فارس سفر کرد. به گزارش پگاه خبر، غلامرضا هادربادی در این بازدید که روز پنجشنبه ۱۲ مرداد و به اتفاق دهقان پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی،سید کاظم موسوی مدیر سازمان […]

سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در دومین سفر استانی خود، با هدف بررسی و رصد بازار و خرید توافقی محصول گوجه فرنگی کشاورزان به فارس سفر کرد.

به گزارش پگاه خبر، غلامرضا هادربادی در این بازدید که روز پنجشنبه ۱۲ مرداد و به اتفاق دهقان پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی،سید کاظم موسوی مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس و جمعی از مسئولین استانی در یکی از مراکز خرید و فرآوری گوجه در شهرستان زرقان انجام شد گفت: در راستای مصوبه وزارت جهاد کشاورزی و با هدف حمایت از گوجه کاران، خرید توافقی با نرخ مصوب هر کیلو ۳۸۰۰۰ ریال از ۸مرداد در فارس آغاز و از طریق رسانه های عمومی به کشاورزان عزیز اطلاع رسانی شده است.
وی با اشاره به اینکه این طرح با نظارت سازمان تعاون روستایی استان فارس و از بستر تشکل‌ها و اتحادیه‌های ذیربط و با همکاری صنایع فرآوری اجرا میگردد خاطرنشان کرد: سازمان مرکزی تعاون روستایی با نگاه حمایت از تولید کشاورزان گوجه‌کار این طرح را اجرا نموده و طبق هماهنگی بعمل آمده هر چقدر انتفاع کشاورزان از این طرح بیشتر باشد و کارخانجات محصول گوجه را به قیمت بالاتری خریداری نمایند از حمایت بیشتری برخوردار خواهند شد‌.

وی ابراز امیدواری کرد که با اجرای این سیاست و افزایش تعداد مراکز خرید بتوان خدمات بهتر و گسترده‌تری به کشاورزان عزیز ارائه نمایند.

انتهای پیام/