سید ابراهیم حسینی سکاندار شورای اسلامی شهر شیراز شد
سید ابراهیم حسینی سکاندار شورای اسلامی شهر شیراز شد

اعضای هیات رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز در سال سوم همراه با رسمی شدن عضویت دو عضو علی البدل در شورا شناخته شدند و سید ابراهیم حسینی به عنوان رئیس جدید، سکاندار شورای شهر شیراز شد. به گزارش پگاه خبر، یکصد و بیست و سومین جلسه رسمی شورای شهر شیراز در صحن علنی بصورتی برگزار […]

اعضای هیات رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز در سال سوم همراه با رسمی شدن عضویت دو عضو علی البدل در شورا شناخته شدند و سید ابراهیم حسینی به عنوان رئیس جدید، سکاندار شورای شهر شیراز شد.

به گزارش پگاه خبر، یکصد و بیست و سومین جلسه رسمی شورای شهر شیراز در صحن علنی بصورتی برگزار شد که  ترکیب هیئت رئیسه سال سوم شورای ششم مشخص شد.

سید ابراهیم حسینی با ۱۲ رای بدون رقیب به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در سال سوم انتخاب شد، در روند شمارش آرا تنها یک رای سفید و یک رای  مشروط وجود داشت که نماینده فرمانداری با نوشتن مطلبی با عنوان  مادامی که در مسیر انقلاب و رهبری باشد، رای من سید ابراهیم حسینی خواهد بود و طبق قوانین با نام بردن کاندیدا در رای خود، محاسبه شد.

با توجه به اینکه این انتخابات در هر پست تنها یک نامزد داشت، در ادامه محمدتقی تذروی هم با ۱۳ رای به عنوان نایب رئیس شورای اسلامی مشخص شد، افسانه خواست خدایی  با اکثریت آرا به عنوان منشی اول معرفی شد و علیرضا اسکندری هم با ۱۱ رای به عنوان منشی دوم شناخته شد و دو نفر هم رای سفید دادند.

سیده مریم حسینی توانست از ۱۳ رای اخذ شده با ۱۰ رای به عنوان سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز منصوب شود.

خزانه دار شورای اسلامی شهر شیراز از ۱۳ رای ماخوذه با ۱۱رای انتخابی و ۲رای سفید به مصطفی کیانی رحیمی رسید.

به گزارش پگاه خبر، پیش از رای گیری  ابراهیم کمالی دشت ارژنه و محمود صفایی که عنوان اعضای علی البدل بودند عضو شورای اسلامی شهر شیراز شدند.

انتهای پیام/

ابراهیم عباسی