استاندار فارس از توسعه کشت گلخانه ای تقدیر کرد
استاندار فارس از توسعه کشت گلخانه ای تقدیر کرد

به دنبال کسب موفقیت سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در توسعه کشت های گلخانه ای و تحقق ۱۵۴ درصدی سطوح ابلاغی از سوی وزارت متبوع در سال ۱۴۰۱ و انعکاس آن به استانداری فارس، محمد هادی ایمانیه با ارسال یک پی نوشت از اقدامات انجام شده تقدیر کرد. به گزارش پگاه خبر، متن پی نوشت […]

به دنبال کسب موفقیت سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در توسعه کشت های گلخانه ای و تحقق ۱۵۴ درصدی سطوح ابلاغی از سوی وزارت متبوع در سال ۱۴۰۱ و انعکاس آن به استانداری فارس، محمد هادی ایمانیه با ارسال یک پی نوشت از اقدامات انجام شده تقدیر کرد.
به گزارش پگاه خبر، متن پی نوشت استاندار فارس به شرح ذیل است:
“بسمه تعالی
جناب آقای دکتر دهقان پور
با سلام
از تلاش های جنابعالی و همکارانتان در توسعه کشت گلخانه ای در استان فارس متشکرم ان شاء الله با تلاشی مستمر بتوانید آنچه شایسته فارس و مردم عزیز آن است را به نتیجه برسانید.”
روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس می افزاید: طرح توسعه گلخانه‌های استان فارس در سال گذشته با تحقق ۱۵۴ درصدی سهمیه ابلاغی و توسعه ۳۰۱ هکتاری به بیش از ۸۷۰ هکتار رسیده که موفق به کسب رتبه نخست در تحقق برنامه ابلاغی توسعه کشت‌های متراکم و کنترل‌شده گلخانه‌ای کشور شده است.
از سطوح تولید در محیط‌های کنترل‌شده استان فارس حدود ۴۹۶ هکتار به محصولات سبزی و صیفی، ۲۳۸ هکتار به سایبان باغات، ۵۳ هکتار به گل و گیاهان زینتی و مابقی به تولید انواع نشاء، نهال و توت‌فرنگی اختصاص دارد.

انتهای پیام/