همدلی در اطعام و احسان حسینی کمیته امداد
همدلی در اطعام و احسان حسینی کمیته امداد

  در دهه اول محرم امسال تعداد ۹۵۸ هزار و ۹۴۱ پرس غذای گرم و بسته معیشتی در طرح احسان و اطعام حسینی بین جامعه هدف در استان توزیع شد. به گزارش پگاه خبر، مدیرکل کمیته امداد فارس گفت: طرح اطعام و احسان حسینی با هدف کمک به اقشار نیازمند جامعه با همراهی خیرین و […]

 

در دهه اول محرم امسال تعداد ۹۵۸ هزار و ۹۴۱ پرس غذای گرم و بسته معیشتی در طرح احسان و اطعام حسینی بین جامعه هدف در استان توزیع شد.
به گزارش پگاه خبر، مدیرکل کمیته امداد فارس گفت: طرح اطعام و احسان حسینی با هدف کمک به اقشار نیازمند جامعه با همراهی خیرین و از ابتدای ماه محرم تا انتهای ماه صفر همزمان در سراسر کشور اجرا می شود.
مرتضی موصلی، در دهه اول محرم در این طرح و با فعالیت ۲۴۳ آشپزخانه در استان فارس، تعداد ۹ هزار و ۴۷۳ بسته معیشتی و ۹۴۹ هزار و ۴۶۸ پرس غذای گرم با ارزش کلی ۷۹۵ میلیارد ریال در قالب طرح احسان و اطعام حسینی تهیه و توزیع شده است.
وی در ادامه با اشاره به طرح پویش محرم که با هدف جذب حامی برای فرزندان ایتام و محسنین اجرا می شود؛ بیان کرد: این طرح نیز به صورت سراسری در کشور در حال اجراست که در دهه اول محرم امسال با همکاری و مشارکت مردم فهیم و نوعدوست استان تعداد ۴۰۳۳ حامی جدید حمایت از ۶۶۵۹ فرزند معنوی خود را عهده دار شدند که در این بازه زمانی مبلغ ۵۸۸ میلیون ریال به حساب فرزندان خود واریز کردند.
موصلی در پایان یادآور شد: خیرین استان می توانند کمک های نقدی خود را جهت شرکت در طرح احسان و اطعام حسینی از طرق شماره حساب ۰۱۰۲۷۳۰۷۳۰۰۰ یا شماره کارت مجازی ۹۳۷۶-۹۹۷۰-۹۹۱۸-۶۰۳۷ و یا شماره گیری کد ussd *8877*071*1# نزد کمیته امداد فارس واریز نمایند.همچنین جهت حمایت از کودکان ایتام و محسنین نیز می توانند با مراجعه به سایتekram.emdad.ir و یا ارسال عدد ۱ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ جهت حمایت از فرزند معنوی خود اقدام کنند.
انتهای پیام/