دو عضو متهم به جرائم مالی از حضور در جلسات شورای شهر شیراز منع شدند /جلسه انتخاب هیات رییسه به زمان دیگری موکول شد
دو عضو متهم به جرائم مالی از حضور در جلسات شورای شهر شیراز منع شدند /جلسه انتخاب هیات رییسه به زمان دیگری موکول شد

در آستانه سومین سال تشکیل شورای ششم با دستور کار برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شامل تعیین رئیس، نایب رئیس، منشی و روسا و اعضای کمیسیون‌ها برگزار شد. به گزارش پگاه خبر در این جلسه که همراه با حواشی و ابراز نظرات برخی از اعضا همراه بود، بحث و بررسی در خصوص ممنوعیت حضور دو نفر […]

در آستانه سومین سال تشکیل شورای ششم با دستور کار برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شامل تعیین رئیس، نایب رئیس، منشی و روسا و اعضای کمیسیون‌ها برگزار شد.

به گزارش پگاه خبر در این جلسه که همراه با حواشی و ابراز نظرات برخی از اعضا همراه بود، بحث و بررسی در خصوص ممنوعیت حضور دو نفر از اعضای فعلی شورا و شیوه جایگزینی دو نفر عضو جدید انجام شد .

پس از مباحثات و استفساریه از فرمانداری شیراز مقرر شد: جلسه فوق العاده در روز پنجشنبه هفته جاری با حضور دو نفر از اعضای علی البدل برگزار گردد .

گفتنی است، شورای شهر شیراز در طول سال گذشته تاکنون به دلیل برخی حواشی از جمله تشکیل پرونده قضایی جهت دو نفر از اعضا، استعفای یک نفر از اعضاجهت شرکت در انتخابات مجلس، همچنین استعفا یک عضو جهت تصدی معاونت استانداری فارس از حواشی رنج می برد .

طاهری رئیس شورای شهر شیراز گفت: هیچگونه تعلق خاطری به پست و مقام و عناوین ریاست نداشته و شخصاً به رئیس جدید منتخب به عنوان اولین نفر تبریک خواهم گفت.

هاجری عضو دیگر شورا در بیاناتی نسبت به وجود تفرقه و اختلاف نظر در بین اعضای شورا اعتراض نموده وبیان کرد: شورا دچار دو دستگی بوده و هم اکنون به دو گروه ۶ نفره و ۵ نفره در شورا تقسیم شده است ؛که این وضعیت مناسب شان شورای انقلابی نیست.

مهندس رضا محمدیان در بیاناتی گفت : افراد پدرخوانده و جریانات خارج از شورا باید اجازه دهند تا شوراییان بتوانند با استقلال رای به وظایف خود عمل نمایند .

دکتر اسکندری عضو تازه وارد شورا که پس از استعفای علی اکبر ترابی به شورا پیوسته است در تذکری درخواست کرد که انتخابات هیات رییسه و کمیسیونها به زمان دیگری موکول گردد .

انتهای پیام/

ابراهیم عباسی