خدمات بنیاد مسکن به رغم منابع محدود بودجه ای گسترده و فراگیر است
خدمات بنیاد مسکن به رغم منابع محدود بودجه ای گسترده و فراگیر است

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس در دیدار با احمد علی افکاری رییس سازمان مدیریت و برنامه و بودجه استان فارس بر لزوم تامین بودجه های عمرانی این بنیاد تاکید کرد و اظهار داشت : خدمات بنیاد مسکن به رغم منابع محدود بودجه ای گسترده و فراگیر است. به گزارش پگاه خبر، سید علیرضاحمیدی در […]


مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس در دیدار با احمد علی افکاری رییس سازمان مدیریت و برنامه و بودجه استان فارس بر لزوم تامین بودجه های عمرانی این بنیاد تاکید کرد و اظهار داشت : خدمات بنیاد مسکن به رغم منابع محدود بودجه ای گسترده و فراگیر است.
به گزارش پگاه خبر، سید علیرضاحمیدی در این نشست که با حضور جمعی از مدیران و معاونان بنیاد مسکن صورت گرفت اظهار داشت : ما هیچگاه منتظر بود و نبود بودجه نبوده ایم و هیچگاه پیشبرد طرح های عمران روستایی را به بودجه گره نزده ایم اما تامین بهنگام بودجه رویکردی است که می بایست برای شتاب بخشی به اجرای طرح های توسعه با جدیت دنبال کرد.
مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس ادامه داد : بنیاد مسکن استان فارس با منابع محدود اعتباری و بودجه ای در سالهای مختلف خدمات قابل توجه یدر عرصه محرومیت زدایی ارائه کرده است و فراتر از شاخص های استان یو کشوری در برخی مناطق کار عمران انجام شده است.
مدیرکل بنیاد مسکن فارس گزارشی از اجرای طرح های تامین مسکن شهری دراین استان ارائه داد و افزود: از مجموع واحدهای بنیادساز، ۳۱۵۲ واحد در شهرجدید صدرا، ۷۰۰ واحد در سلطان‌آباد، ۱۴۷ واحد در طرح نشاط شیراز، ۷۰۰ واحد در داراب، ۴۱۹ واحد در خُنج قرار دارد.
حمیدی با تاکید براینکه کیفیت بنا و حفظ جان مردم خط قرمز بنیاد مسکن در اجرای پروژه‌هاست، افزود: ساخت و ساز با کیفیت و رعایت استاندارهای لازم از اولویت‌های اصلی این نهاد در اجرای پروژه‌های عمرانی بوده و بر این اعتقاد هستیم که با ارتقاء کیفیت، می توان گامی بلند در راستای اصلاح ساختارهای اقتصادی و عمرانی برداشت.
وی، شاخص‌های تامین مسکن شهری در استان را فراتر از متوسط کشوری دانست و با بیان اینکه بافت جمعیتی فارس از روستایی به شهری در حال تغییر است، گفت: نسبت ۲۵ درصد جمعیت روستایی به ۷۵ درصد جمعیت شهری بیانگر تغییرات جمعیتی و هشداری برای افزایش مهاجرت به شهرهاست.
حمیدی با بیان اینکه بافت جمعیتی در فارس از روستایی به شهری در حال تغییر است، گفت: نسبت ۲۵ درصد جمعیت روستایی به ۷۵ درصد جمعیت شهری بیانگر تغییرات جمعیتی و هشداری برای افزایش مهاجرت به شهرها است.
وی عنوان کرد: این در حالی است که تا چندی پیشتر در فارس نسبت جمعیتی حدود ۴۵ درصد جمعیت روستایی و ۵۵ درصد جمعیت شهری بود.
احمد علی افکاری رییس سازمان مدیریت و برنامه و بودجه استان فارس هم در این نشست با تقدیر از خدمات بنیاد مسکن بر لزوم شتاب بخشی به طرح های عمران روستایی تاکید کرد و گفت : تامین بودجه دستگاهها و. نهادها بر اساس موازین قانونی انجام می شود و همه تلاش ما این است که در کوتاهترین زمان ممکن بودجه دستگاهها تامین گردد.
انتهای پیام/