فارس به استقبال سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری می‌رود
فارس به استقبال سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری می‌رود

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از آمادگی استان جهت برگزاری سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی گردشگری خبر داد. به گزارش پگاه خبر، سید مؤید محسن نژاد پیرامون برگزاری سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی در شیراز گفت: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فرصتی مناسب جهت معرفی داشته‌های گردشگری استان و بازاری برای مبادلات بین بخش‌های خصوصی گردشگری […]

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از آمادگی استان جهت برگزاری سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی گردشگری خبر داد.
به گزارش پگاه خبر، سید مؤید محسن نژاد پیرامون برگزاری سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی در شیراز گفت: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فرصتی مناسب جهت معرفی داشته‌های گردشگری استان و بازاری برای مبادلات بین بخش‌های خصوصی گردشگری است.
وی گفت: به‌منظور برگزاری هرچه پربارتر نمایشگاه نسبت به سالیان گذشته جلسات هماهنگی نمایشگاه را با حضور پررنگ بخش‌های خصوصی از هم‌اکنون آغاز کرده‌ایم و با فرصت باقیمانده تا نمایشگاه که حدود ۵ ماه است مصمم به برگزاری نمایشگاه با شرایطی مطلوب‌تر از گذشته می‌باشیم.

محسن نژاد بیان داشت: مشارکت بخش‌های خصوصی در برگزاری نمایشگاه بسیار مهم است و بدون استفاده از ظرفیت و توان‌بخش خصوصی نتیجه مطلوبی به دست نمی‌آید.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس گفت: در برگزاری نمایشگاه سعی بر آن است که تا فرصت در اختیار بخش خصوصی به‌عنوان مجری قرار گیرد و ما به‌عنوان دوست بیشتر نقش نظارتی و حمایتی را عهده‌دار شویم جون بخش خصوصی می‌تواند به‌مراتب در رایزنی‌ها و مبادلات اقتصادی بهتر عمل کنند.
وی افزود: در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری شیراز بدون شک از بخش خصوصی داخلی و خارجی دعوتمی گرد دو شرکت‌های هواپیمایی و ایر لا ین‌ها، هتل‌ها و سایر مرکز اقامتی و پذیر است شرکت‌های تجهیز هتل، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، مؤسسات آموزشی گردشگری انجمن‌ها و جوامع و تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری و فعالان گردشگری در شاخ‌های مرتبط وابسته به صنعت و نیز فعال صنایع‌دستی حضور خواهند داشت.
وی در پایان افزود: نمایشگاه گردشگری بین‌المللی شیراز به‌عنوان یک رویداد مهم گردشگری ابعاد مختلف را دربرمی گیرد که جنبه معرفی داشته‌های گردشگری، ایجاد شورونشاط اجتماعی، فرهنگ‌سازی سفر، معرفی فرصت‌های سفرهای داخلی و خارجی و ایجاد یک بازار گردشگری با فضای مذاکره مستقیم برای فعالان این صنعت از اهداف و برنامه‌ها این نمایشگاه است.
گفتنی است: نمایشگاه بین اللملی گردشگری شیراز ازجمله نمایشگاه‌های است که در فهرست نمایشگاه‌های بین اللملی به ثبت رسیده است و تاکنون دوازده دوره از این نمایشگاه با مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس در شهر شیراز برگزارشده است.
انتهای پیام /