اساتید سرمایه ها و اولویتهای مهم دانشگاه هستند
اساتید سرمایه ها و اولویتهای مهم دانشگاه هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: اساتید سرمایه های دانشگاه هستند که با تمام وجود برای خدمت به بیماران تلاش می کنندکه حفظ این سرمایه ها از اولویت های مهم دانشگاه هستند. به گزارش پگاه خبر، دکتر سید وحید حسینی در نشست هم اندیشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای تقویت زیرساخت های آموزشی گروه […]

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: اساتید سرمایه های دانشگاه هستند که با تمام وجود برای خدمت به بیماران تلاش می کنندکه حفظ این سرمایه ها از اولویت های مهم دانشگاه هستند.

به گزارش پگاه خبر، دکتر سید وحید حسینی در نشست هم اندیشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای تقویت زیرساخت های آموزشی گروه قلب و عروق در بیمارستان های نمازی و شهید دکتر فقیهی با اشاره به اهمیت و جایگاه گروه های آموزشی در مجموعه دانشگاه، این را سبب عزت و افتخار و دلیل رشد و پیشرفت دانشگاه برشمرد.

وی با اشاره به اینکه اساتید سرمایه های دانشگاه هستند که با تمام وجود برای خدمت به بیماران تلاش می کنند، حفظ این سرمایه ها را از اولویت های مهم دانشگاه عنوان کرد.

حسینی با اشاره به اهمیت تقویت زیرساخت های آموزشی گروه قلب و عروق دانشگاه با وجود اساتید نخبه و خبره در این حوزه، بر تقویت بخش های قلب در بیمارستان های نمازی و شهید دکتر فقیهی به عنوان دو بیمارستان بزرگ دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تاکید و دستاورد این امر را بهبود فرآیندهای خدمت رسانی به بیماران برشمرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بخش دیگری از صحبت های خود به اهمیت آموزش در کنار موضوع درمان پرداخت و یادآور شد: آسیبی که شیوع کروناویروس به حوزه آموزش وارد کرد، تنها با همت و همراهی اساتید دلسوز و کاربلد دانشگاه جبران می شود.

بررسی برنامه های گروه قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی شیراز و تلاش برای تقویت زیرساخت ها و بهبود خدمات رسانی به بیماران و مراجعان نیازمند خدمات گروه قلب و عروق، مهمترین محورهای این نشست هم اندیشی بود و حاضران، دیدگاه ها و راهکارهای خود را در این راستا ارایه کردند.

انتهای پیام/