گشایش های تازه برای تثبیت برق پایدار در برازجان و مناطق شمالی استان بوشهر
گشایش های تازه برای تثبیت برق پایدار در برازجان و مناطق شمالی استان بوشهر

مسوولان برق منطقه ای فارس از ایستگاههای برق برازجان بازدید کردند ، در این برنامه بازدید تمهیدات لازم برای تامین و تثبیت برق پایدار در شهرستان دشتستان و مناطق شمالی استان بوشهر اتخاذ گردید. به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای فارس ، خوارزمی معاون مالی و پشتیبانی شرکت برق در جریان این بازدید […]

مسوولان برق منطقه ای فارس از ایستگاههای برق برازجان بازدید کردند ، در این برنامه بازدید تمهیدات لازم برای تامین و تثبیت برق پایدار در شهرستان دشتستان و مناطق شمالی استان بوشهر اتخاذ گردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای فارس ، خوارزمی معاون مالی و پشتیبانی شرکت برق در جریان این بازدید از ایستگاههای برق شهرستان دشتستان بازدید کرد ، این برنامه بازدید در راستای مصوبه شورای معاونین برای بررسی ظرفیت های تامین و انتقال برق در این مناطق صورت پذیرفت.
در جریان این بازدید ها که از ایستگاههای ۶۶ و ۲۳۰ شهرستان دشتستان صورت گرفت آخرین تصمیمات برای تثبیت شرایط تامین برق در این مناطق مورد بررسی و بازبینی قرار گرفت.
رییس ناحیه برق برازجان هم در حاشیه این بازدید ها در دیدار چهره به چهره با اپراتورها و کارشناسان ایستگاههای یاد شده پای صحبت آنان نشست و به بررسی مشکلات همکاران پرداخت.
در حاشیه این بازدیدها اعلام شد : با توجه به اینکه اولویت دولت، توسعه و احداث نیروگاه‌های خورشیدی و پرداختن به انرژی های تجدید پذیر است و با حمایت دولت از سرمایه‌گذاران نیروگاه‌های نوین در تامین زمین متقاضیان و همچنین به منظور تامین برق مستمر و پایدار، بخش خصوصی در شهرستان دشتستان ، از طرح های تامین برق و انرژی با مشارکت بخش خصوصی استقبال می شود.
مسوولان حاضر در این برنامه بازدید تاکید کردند : در کنار افزایش ظرفیت و توسعه کلیدخانه پست ها و ایستگاههای شهرستان دشتستان و برازجان ، افزایش ظرفیت خطوط ۶۶ کیلوولت برازجان ۲۳۰ – برازجان ۳، افزایش ظرفیت سایر خطوط ، برق‌رسانی به پروژه‌های مسکن مهر استان و برق‌رسانی به مناطق محروم از دیگر اولویت هایی است که دنبال می گردد ، شهرستان دشتستان یکی از مناطق مهم و استراتژیک استان بوشهر است و دورترین مناطق این شهرستان هم که در اطراف آن تاسیسات صنعتی و کشاورزی قرار دارند در اولویت تامین و تثبیت برق قرار دارند.
لازم به ذکر است این برنامه بازدید با حضور مدیر انتقال برق استان بوشهر ترتیب یافت و معاون مالی و پشتیبانی شرکت قول هایی در جهت رفع مشکلات رفاهی ایستگاه ها دادند که با استقبال همکاران قرار گرفت.

انتهای پیام/