نهضت جهانی عاشورا فصل الخطاب تازه‌ای در تاریخ اسلام بود برای اثبات پیروزی خون بر شمشیر
نهضت جهانی عاشورا فصل الخطاب تازه‌ای در تاریخ اسلام بود برای اثبات پیروزی خون بر شمشیر

استاندار فارس گفت: امام حسین (ع) به همه ملتهای رنج‌دیده عالم آموخت که با استعمار مبارزه کنند و در برابر زالو صفتان طمّاع که همه چیزشان را هدف گرفتند ، ایستادگی نمایند و خود را از استعمارزدگی و فلاکت نجات دهند و از فرومایگی و دریوزگی بپرهیزند و همواره مناعت طبع و همّت عالی در […]

استاندار فارس گفت: امام حسین (ع) به همه ملتهای رنج‌دیده عالم آموخت که با استعمار مبارزه کنند و در برابر زالو صفتان طمّاع که همه چیزشان را هدف گرفتند ، ایستادگی نمایند و خود را از استعمارزدگی و فلاکت نجات دهند و از فرومایگی و دریوزگی بپرهیزند و همواره مناعت طبع و همّت عالی در پیش بگیرند.

به گزارش پگاه خبر،  دکتر محمد هادی ایمانیه با حضور در شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس در مراسم عزاداری و سوگواری حضرت امام حسین علیه السلام و یاران باوفای ایشان شرکت کرد.
وی در این مراسم در سخنانی با اشاره به ابعاد مختلف شهادت سیدالشهدا علیه السلام و یاران ایشان، واقعه عاشورا را منشا تحول تاریخ دانست و گفت: مهمترین و اثر گذار ترین حادثه تاریخ، بی شک واقعه کربلا و عاشوراست؛ عاشورا نقطه عطف است چرا که نمایشی عظیم، از همه خوبی‌ها و درسها و نکته‌ها و بالاخره اراده‌های آهنین است که تمامی اصول و فروع زندگی را در بر گرفته است.
دکتر ایمانیه اظهار داشت:امام حسین (ع) به همه ملتهای رنج‌دیده عالم آموخت که با استعمار مبارزه کنند و در برابر زالو صفتان طمّاع که همه چیزشان را هدف گرفتند ، ایستادگی نمایند و خود را از استعمارزدگی و فلاکت نجات دهند و از فرومایگی و دریوزگی بپرهیزند و همواره مناعت طبع و همّت عالی در پیش بگیرند.
وی تصریح کرد: نهضت جهانی عاشورا فصل الخطاب تازه‌ای در تاریخ اسلام بود تا ثابت کند که خون بر شمشیر پیروز است و ظلم و فساد گسستنی و نابود شدنی است.
انتهای پیام/