جذب ۲ هزار حامی جدید و توزیع ۱۹۰ هزار غذای گرم و بسته معیشتی
جذب ۲ هزار حامی جدید و توزیع ۱۹۰ هزار غذای گرم و بسته معیشتی

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد فارس خبر داد: ۲ هزار حامی جدید در هفته ی اول ماه محرم امسال در پویش محرم جذب شده و حمایت از ۳۳۴۸ فرزند معنوی خود را به عهده گرفتند. به گزارش پگاه خبر، پویش محرم بعد از عید نوروز و پویش به عشق علی (عید غدیر) سومین […]

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد فارس خبر داد: ۲ هزار حامی جدید در هفته ی اول ماه محرم امسال در پویش محرم جذب شده و حمایت از ۳۳۴۸ فرزند معنوی خود را به عهده گرفتند.

به گزارش پگاه خبر، پویش محرم بعد از عید نوروز و پویش به عشق علی (عید غدیر) سومین پویشی است که به صورت سراسری در کشور ویژه جذب حامی کودکان ایتام و محسنین، اجرا می شود.
یوسف علوی، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد فارس یادآور شد: از ابتدای ماه محرم تاکنون در پویش محرم، ۲ هزار حامی جدید حمایت از ۳۳۴۸ فرزند معنوی خود را به عهده گرفتند که در همین مدت ۴۰ میلیون تومان واریزی برای فرزندان انجام شده است.
علوی افزود: جذب حامیان نیکوکار از طریق کلیه پایگاه های ثابت و سیار (بیش از ۶۰ پایگاه) در سطح استان، جذب مجازی و حقیقی صورت گرفته است.
او در ادامه افزود: طرح اطعام و احسان حسینی از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر جهت توزیع غذای گرم و بسته های معیشتی بین نیازمندان در ادارت کمیته امداد سراسر کشور اجرا می شود.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد فارس در خصوص اجرای این طرح و میزان کمک های خیران استان گفت: در اجرای طرح اطعام حسینی تعداد ۱۶۱ آشپزخانه توسط امداد، مراکز نیکوکاری و خیریه های استان برپا شده است که از ابتدای ماه محرم تاکنون تعداد ۱۸۸ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم و تعداد ۲۱۲۰ بسته سبد غذایی جمعاً به ارزش ۱۸۰ میلیون ریال به همت خیران استان طبخ و بین نیازمندان توزیع شده است.
انتهای پیام/