۳۵هزار میلیارد تومان مطالبه شهرداری از دستگاههای دولتی/ دستگاههای دولتی بدهی خودرا پرداخت کنند
۳۵هزار میلیارد تومان مطالبه شهرداری از دستگاههای دولتی/ دستگاههای دولتی بدهی خودرا پرداخت کنند

شهردار شیراز گفت: ۳۵ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان میزان مطالبات شهرداری شیراز، از دستگاه‌های دولتی است که این عدد در سامانه دولت ثبت شده است. به گزارش پگاه خبر، محمدحسن اسدی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهرداری و شورا دو مجموعه تفکیک ناپذیر در کنار یکدیگر هستند، ابراز داشت: شورا هیچ مانعی بر […]

شهردار شیراز گفت: ۳۵ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان میزان مطالبات شهرداری شیراز، از دستگاه‌های دولتی است که این عدد در سامانه دولت ثبت شده است.
به گزارش پگاه خبر، محمدحسن اسدی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهرداری و شورا دو مجموعه تفکیک ناپذیر در کنار یکدیگر هستند، ابراز داشت: شورا هیچ مانعی بر سر راه شهرداری نگذاشته است و با اتحادو همدلی خدمت گذار مردم هستیم و بنده با افتخارامروز به جای شهردار، خود را عضو چهاردهم شورا می‌دانم.
وی با ارائه عملکرد فعالیتها و پروژه های شهرداری اظهار داشت: امسال ۲ هزار و ۳۵۴ پروژه در نظر داریم که ۵۳۶ پروژه بزرگ مقیاس و ۲هزارو۲۸۰ ریز پروژه و همچنین ۶۱۳ پروژه در دست اقدام می باشد.
اسدی بدهی شهرداری را ۹ هزار میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: ۴ هزار میلیارد تومان آن تسویه شده که از این میزان ۲ هزارو ۵۰۰ میلیارد متعلق به بانک شهر است و ۵ هزارو ۵۰۰ میلیارد بدهی کنونی شهرداری است.
مقام ارشد مدیریت شهری با اشاره به رشد ۴۰۰درصدی  بودجه شهرداری بیان داشت: بودجه شهرداری از شش هزار و ۱۶۰ میلیارد تومان به ۲۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان رسیده است که کل بودجه کمتر از دو سال ۴۰۰ درصد رشد داشته است.
اسدی افزود: املاک شهرداری که در اختیار عده‌ای از افراد اعم از مدیران تا کارمندان قرار گرفته با حکم قضایی و ارسال اظهارنامه حکم تخلیه گرفته شده است.
وی با اشاره به تحولات اداری در مجموعه شهرداری شیراز تصریح کرد: در سال گذشته بخش زیادی از معاونت‌های شهرداری و شهرداری مرکزی به ساختمان جدید منتقل شد و ساختمان قدیم شهرداری مرکزی به موزه بلدیه قدیم شیراز اختصاص یافته است.
شهردار شیراز با بیان اینکه در طول یکسال گذشته ۳۵۰ نفر از پرسنل شهرداری بازنشسته شده و حتی یک نفر هم جایگزین آن‌ها نشده است خاطر نشان کرد: از ابتدای شروع به کار مبنای تغییر مدیریت‌ها را نداشتم و به دنبال پیشبرد کار‌ها بودم هرچند که در حین کار، مسائلی پیش می‌آید که تغییر مدیریت‌ها را به دنبال دارد.
اسدی بابیان اینکه به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد مصوبه‌ای از شورا بر روی زمین باقی بماند، خاطر نشان کرد: پروژه‌های پنجگانه شهرداری شیراز در بحث گردشگری به مراحل خوبی رسیده است و جانمایی موزه قرآن در بلوار چمران انجام شده است.
وی در مورد انتقال زندان عادل آباد افزود: با نمایندگان مجلس و مدیر زندان جلسات مختلفی داشتیم که تفاهم نامه ای منعقد شده و یکی از آرزوهای بنده نیز انتقال زندان به خارج از شهر است.
شهردار شیراز در خصوص سد معبر و بار فروشان نیز گفت: ضعف شهرداری را در این مورد قبول دارم و باید همه با هم  دست به دست بدهیم تا این معضل شهری به بهترین شکل مدیریت شود.
انتهای پیام/
زرین کلاه